Hastanedeki Sekreter Kadının Bana Çok Ters davranması?

Hastaneye randevuya gidiyorum. Bir sekreter kadın var sürekli bana bağrıyor. Bir gün elimdeki kağıdı nereye görüreceğimi sordum cevap vermedi. Tekrar sorunca aşağıya diye bağırdı. Bende niye bağırıyorsun ismimle hitap edip bana sert sert baktığımı söyledi.

Daha öncede kapı açık bırakmışım kapıyı kapat diye bir bağırdı. Aslında ben doktor ile ailemi tanıştırmak istemiştim.

Bazen aramız iyi olsun diye el sallıyor gülümsüyorum. Ama kendisine abla diyorum. Benden çok da büyük değil. Ama abla diyorum sonuçta.

Zaten işim olmaz onunla ben kesinlikle en ufak bir sarkıntılık ya da bir his yok bende ona karşı. Ama sempatik tavırlarımı yanlış mı anlıyorlar anlamıyorum.

Gözlerine bakıyorum kağıt falan verirken ama nereye bakayım acaba ondan mı rahatsız oldu diye hiç bakmamaya çalıştım.

Sonuç yine aynı

İstiyorum işimi yapsın benimle. muhatap. olmasın saygısızlık yapmasın bende gideyim.

Bu tür olaylar genelde çok yerlerde oluyor. Böyle tipler var bazen normal bir tartışmaya yapayım. diyorum illa kavgaya getiriyorlar olayı o. zaman bende polislik oluyorum.

Çünkü karşı taraf bana vurmaya kalkıyor benim karşılığı. sert olunca üstesinden gelemeyince hemen sarılıyor telefona polisi arıyorlar.

Güncellemeler
+1 yıl
Cevap veren tüm arkadaşlara teşekkür ederim
Hastanedeki Sekreter Kadının Bana Çok Ters davranması?
Cevapla