Bu düşüncelerim geçmişte kalan sevgi eksikliğinden mi geliyor? Bu durumdan nasıl kurtulurum?
2 ay
Bu düşüncelerim geçmişte kalan sevgi eksikliğinden mi geliyor? Bu durumdan nasıl kurtulurum?
aileden gelen sevgısızlık yuzunden bende erkek arkadaşımdan sevgi gordugumde bıle buna layık hıssetmıyodum bana ılgı gosterıp hediyeler aldıgında mutlu olmaktan cok mahcup oluyodum icimde hep uzaklasma isteği oluyodu kendimi degerli gormuyodum bu yasıma kadar hiç uzun ılıskım olmadı herkesın sevgısı cok sahte geliyor
🥹 çok üzücü bi durum sırf bu yüzden aileme çok kızgınım
Çocuklukta sevgi eksikliği yaşayınca “beni kimse sevemez” inancı çok normal ortaya çıkar 💔 Bu yüzden sevgilinin sözlerine inanmakta zorlanıyorsun.
Kurtulmak için önce duygunu fark et ve suçlama kendini 🫶 Kendine küçük de olsa şefkatle davran. Günlük tutabilir meditasyon yapabilir ve mümkünse bir terapistle çalışabilirsin. Zamanla sevilebilir olduğunu hissetmen güçlenecek 🌱💚
Cevap
5Cevap
Biraz sevmesine izin ver. Birkaç seneye ihtiyacın var
Ya beraber vakit geçiriyoruz ama sanki sahte gibi geliyor bilmiyorum neden. Belkide sorun bende
Bşraz konuşalım tavsiyelerim var
Ayrıca biraz da tecrübe lazım sana
Nasıl bi tecrübe
Yakınlaşma. Bekliyorum takibe. Tavsiyeler için
Yakınlaşıyoruz
Bunu kastetmedim. Takip atabilirsin istersen.
Kendine zarar verme düşünceleri var mı
Bazen
Yaş kaç senin
30+
Beni ekler misin
Yok
Lütfen rica ediyorum
Yok sağol
Sana emrediyorum 🤣🤣🤣
Sus yaa
Tamam bebeğim
Şans tanimalisin
Gerçekten seviyomudur
Seviyorum demiş denemeden gerçeği ogrenemezsin
Rol yapan da çok var ne bilim
O yüzden denemelisin
Yeni srvili bul
Ne alakası var ya
Boşan
Of sus be
Yo
Psikolog yardımı al
Gerçekten mi
Araştır
Ne için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?