Babam bana sürekli küfür edip o… çocuğu diyor, bu psikolojik şiddet normal mi?

Arkadaşlar 30 yaşındayım maalesef hâlâ aile evindeyim. Annemle babam ayrı babam ve halamla yaşıyoruz. Babamın bir sürü rahatsızlığı var hep suyuna gitmeye çalışıyorum eve geldiğimde benden hizmet bekliyorlar elimden geldiğince yerine getirmeye çalışıyorum. Bugün benden poğaçasını mikrodalgada ısıtmamı istedi 30 saniye. Tam dediği saniye kadar ısıttım verdim kendisine. Bu sefer fazla ısıttın senin yüzünden ağzım yandı dedi ve bana o… çocuğu dedi ben de tepki gösterdim. Bu ara hasta öksürüyor ağzından da kan geliyor diye mesaj attım öğlen sen mesaj attıktan sonra kan gelmeye başladı seni görünce hastalığım artıyor demeye başladı. İnanın çok üzgünüm. Ciddi giden bir ilişkim de var sevgilim zaten halamla sorun yaşadı tek tutunacak dalım babamdı sevgilim babamla da böyle olduğunu duysa benden kaçar gider sizce yaşadıklarım normal mi?

Babam bana sürekli küfür edip o… çocuğu diyor, bu psikolojik şiddet normal mi?
Cevapla