Çekişmeli boşanma, şiddet, baskı ve kürtaj sonrası 22 yaşında hayata yeniden başlayabilir miyim?


Ben de 22 yaşındayım ve çekişmeli boşanma aşamasındayım 2025'te evlendim 1 ay 20 gün aynı evde zar zor kalabildim, temizliğim vs. her şeyim yerindeydi, eşim evde yemek pişirmeme izin vermiyordu, tek tencere kaynasın diye beni ailesine götürüyor, kahvaltılık dışında bir şey almıyordu, her tartışmayı ailesine anlatıyordu, onlar da beni ailecek çembere alıp hesap soruyorlardı, iyi niyetimden hep sustum, evime müdahale ediyorlar, her gün bize geliyorlar haber dahi etmiyorlar, yiyeceğim yemeğe bile onlar karar veriyordu, eşim bana değil ablasına para veriyordu, ablası ben bir şey isteyince yalvartıp öyle alıyordu, bildiğin saf sanılmışım, halbuki benim iyi niyetimden kabul etmemdi hepsi, sonra onlara gitmediğimiz bir gün ailecek kriz geçiriyor "Oğlumu sana yar etmem" diyordu, o şahıs da, ailesi "Yat, yat, kalk, kalk" deyince dediklerini yapıyordu, 1 ay 20 gün içinde hamile kaldım, 8 haftalıktı bebek, hiç mutlu olmadılar halbuki hemen isteyen de onlardı, halıya su döküldü diye şiddet gördüm, o kadar cimriydiler ki beni yemeğe, balayına bile götürmedi, ailesi düğün olmadan önce evime gidip yemek pişirip yemişler benim çeyizlerimle, o kadar görgüsüzlerdi, beni yönetmeye, kullanmaya çalışıyorlardı, sürekli dışarı çıkıyorlar, görümcem, kaynanam beni de gelmem için zorluyorlardı, ayağı yanık köpek gibi her gün aynı dükkana giderlerdi amaç gezmek değil, 28 yaşında evde kalmış görümceme koca bulmaktı, belli etmiyorlardı ama görünen köy kılavuz istemez, her tartışmada karı gibi beni ailesine şikâyet ediyordu, benden 5 yaş büyük olmasına rağmen ben daha olgundum, altınlarıma kadar el koydular, son olayda annesi, anneannesi, dayısı, görümcem geldi, anneannesi yüzüme bakmadan 3 hurma verdi, biri bana, biri eşime, biri görümceme, hurmanın dışı ilaç kokuluydu neyse, ısırırken kaynanamın bıyık altından gülümsediğini gördüm, eşimin dayısı da durgundu, anneannesi de yüzüme bakamıyordu, 1 ısırık aldıktan sonra "Çaya bakayım" diye mutfağa gidip tükürdüm, bu büyüydü emindim, onları eşime, evlerine bırakıp eve geldi, ailesiyle olan mesajları neden sildiğini sordum, küfür, hakaret, "Sen kimsin"ler, bu tepkiyi de beni denemek için verdi, büyü tuttu mu diye eminim, büyünün görümcemin onun emrinden çıkmayayım büyüsüydü, yoksa niye sadece 3'ümüz yiyoruz, sonra ben de tepki verince "Asıl sen kimsin" dedi, şiddet uyguladı, telefonuma el koydu, mesajlarımızı sildi, ailesi geldi, dövdü sonra getirip ailemin evine bıraktılar beni, bebeği kürtajla aldırmak için randevu aldılar, sürekli baskı yaptılar, ben de mecbur kaldım aldırdım, şimdiyse evi benim terk ettiğim, giderken benim bilezikleri aldığım söyleniyor, eğer bu yalan beyanlarıyla bu davayı kaybedersem iki yakası bir araya gelmesin hiç kimsenin, ben tepki verince yemedi diye düşündüler, bir de biz onları 1 gün önceden çağırdık, bu işin içinde eşim de var, yalandan 1 gün önce aradı, onlar 1 gün sonra geldi büyülü hurmayla, "Biz bunu kullanırız susar, biz bunun altınını yeriz susar, evine müdahale ederiz susar" özelimizi detayına kadar annesi, babası, ablasına anlattı, bunlar namus, şeref yoksunu, doğmamış bebeğime bile "Biz bakacağız, sizde kalırım hep" dediler, benim kucağıma vermeyeceklermiş, böyle birinden kim bebek ister, ben bunları saygımdan, sevgimden, suskunluğumdan kaybettim, en başında dişimi gösterseydim olmazdı belki böyle olmazdı sağlıklı bebeğime kürtaj olmak en ağırıydı çok baskı yaptılar çok

Çekişmeli boşanma, şiddet, baskı ve kürtaj sonrası 22 yaşında hayata yeniden başlayabilir miyim?
Cevapla