Kimse benimle konuşmak istemiyor artık hayattan hiçbir beklentim yok kimse beni sevmiyor hayat boyu kimse beni sevmeyecek hep dışlanacakmıyım kızlar herkesle konuşuyor bir benle konuşmuyor okulu kaydımı sildirip gitmek istiyorum
2 ay
Kimse benimle konuşmak istemiyor artık hayattan hiçbir beklentim yok kimse beni sevmiyor hayat boyu kimse beni sevmeyecek hep dışlanacakmıyım kızlar herkesle konuşuyor bir benle konuşmuyor okulu kaydımı sildirip gitmek istiyorum
Kendini neden o duruma sokuyorsun? Sen insanlarım sevgisi ile mi var oluyorsun kimsenin seni sevmesini beklemeyip kendini geliştirip insanların seni sevdiğini izleyeceksin
Kimse bakmıyor işte bıktım artık
Daha 22sin neyin bıkmışliği bu biz 27 olduk daha yeni başlıyoruz diyoruz bu yaşıma geldim daha bazı şeyleri yeni yeni kendime katıyorum yapma kendine odaklan eksiklerini kapat her anlamda
Üniversitede böyle hissetmek kalbini çok yoruyor biliyorum 🥺 Yalnız olman sevilmeye değer olmadığın anlamına gelmiyor, şu an sadece doğru insanlara denk gelmemişsin 💔
Okulu bırakma düşüncesini hemen bir kenara koy bence 🎓 Önce kulüplere katıl, küçük sohbetler dene, kendini yavaş yavaş aç. Herkesle değil ama birkaç iyi insanla sağlam bağ kurman yeter 🫶 Zamanla hem özgüvenin artar hem de kızlarla iletişimin daha doğal olur 😊💬🌿
Cevap
2Cevap
Dert edindiğin şey kızlar mı sadece yoksa “Kimse” nin içine herkes mi dahil oluyor?
Bir de önce sen kendine değer vermelisin. Böyle yakınarak ancak “Güzin Abla” bulursun kendine.
Özgüvenli ol
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?