Dahalık yaşım 18 liseden yeni mezun oldum, hiç bir kızla çıkmamam normalmi?

Ne başlıktı be :)) Başlık açık ve ne yorumlarınızı bekliyorum.. Bu arada teklifler oldu değil ama ben ne kadar imkansız da olsa gerçek aşkı arıyorum ve bulacağıma inanıyorum.. Öylesine takılmak için sevgili yapmak bana mantıksız geliyor ve çok çirkin birşey bence..
Dahalık yaşım 18 liseden yeni mezun oldum, hiç bir kızla çıkmamam normalmi?
Cevapla