22 yaşındayım, hiç kız arkadaşım olmadı ve kimse beni beğenmiyor, neden böyle oldu?

Kızlar bir bana bakmıyor, bilmiyorum aslında, kendimi geliştirmek, gelecek hakkında planlarım vardı ama bu durum yüzünden yine umurumda değil. Ben de sevgilim olmasını isterdim ama olmadı, kızlar neden bana ilgi göstermedi, bir bana bakmadı kızlar. Bu saatten sonra ne yapsam boş, evden bile çıkacak halim yok, çok mutsuzum. Çok dışarıda çiftleri görüp üzülüyorum, tavsiye almak için yazmadım zaten, bu saatten sonra olsa ne olacak ki en acısı da tercih edilmemek, beğenilmemek. Her türlü erkek ilgi görürken benim ilgi görmemem çok zoruma gidiyor, herkese hayatta başarılar, ben kaybettim
22 yaşındayım, hiç kız arkadaşım olmadı ve kimse beni beğenmiyor, neden böyle oldu?
Cevapla