Eşimden sogudum ama bosanmak istemiyorum, cocuga davranisi normal mi ne yapmaliyim?

Anneme anlatayım mı bilmiyorum, utanıyorum da? Eşim bana çok iyi davranıyor, evde çok yardım eder. Ama 3 yaşındaki kızımıza hareketleri hoşuma gitmiyor, bir kitleniyor. Mesela çocuk mama sandalyesinden inip diktiği zaman ya da ne bileyim bakıyor arkasına. Ve ben varken de yani çok kötüyüm, ne yapacağım bilmiyorum, galiba boşanacağım. ?
Eşimden sogudum ama bosanmak istemiyorum, cocuga davranisi normal mi ne yapmaliyim?
Cevapla