Gizli Üye(18-24)9 ayÖncelikle, sizi asıl rahatsız edenin ne olduğunu netleştirmeye çalışın. Eşinizin annesiyle sık sık konuşması mı, maddi konularda onun fikrini alması mı, yoksa sizinle geçirmesi gereken zamanı annesiyle geçirmesi mi? Sorunun kaynağını belirlemek, çözüm için atacağınız adımları daha net hale getirir. Suçlayıcı bir dil kullanmaktan kaçının. "Sen çok annecisin" demek yerine, "Bazen annenin hayatımızdaki rolü beni bunaltıyor ve kendimi dışlanmış hissediyorum" gibi cümleler kurarak kendi duygularınızı ifade edin. Sizin için önemli olanın annesiyle ilişkisini bitirmesi değil, ikinizin kurduğu yuvanın önceliğini koruması olduğunu vurgulayın.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)9 aybir şey yapamazsın degismiyorlar insanlar değişmez Omur boyu böyle gidecek benim abimde aynen böyle anneciydi çocuklarına bile tercih ediyordu annemi babamı asla toz kondurmazdi sadece aile olarak görmüyor sizi kök ailesi gerçek ailesi anne ve babası onlar için. Baya dayak yedi eşi , zor zmaanlar geçirdi duzletmeye çalıştı ama olmadı. Bence beynini boşalt eşinle alakali ve kendi hayatindaki mutluluklara önem ver geevkten kuyuya düşmüşüm ve debelenecekmissin ve hayatını sadece bu uğurda cabalayacakmissin gibi bir hayat yaratma kendine en büyük hatan olur bencilles ve uzaklaş eşinden ayrilamasanda her şey ilk seninle olsun bir evde iki ayrı yabancı olmaya hazırlan iyiliğin için yoks onun hayatını yasarsin. Geçmiş olsun
00 Yorumla
valla benim abim evlendi başka şehire gitti biz rahatsız olmasınlar diye evlerine bile gitmedik belki yobaz insan bir ziyarete giderdi dersiniz ama gitmedik işte görümcelik işlerini falan da sevmem gelinle de konuşmam. avrupa amerika modeli işte. ama yine de arkamızdan konuşuyormuş gelin. ailene para gönderiyorsun diye iftira atıyormuş ki abim benden borç isteyen birisidir bırak para yollamayı. yani ne yaparsan yap kimseye yaranamazsın bu dünyada. şimdi sen kendi durumunla karşılaştırabilirsin.
09 Yorumla- 9 ay
Bu böyledir. Elin kızı bir şey beğenmez.
- 9 ay
@xgökkuşağıx ben kadın olduğum halde kimsenin türkiyeden bir kadınla evlenmesini tavsiye etmem kız meslek lisesinde okuyan tecrübeli biri olarak söylüyorum bunu. aynı şekilde kızlara da türk erkekle evlenmesini tavsiye etmem. yurtdışına çok özeniyorum ama maalesef burada doğduk ki buna da şükür afganistanda doğmuş olabilirdim
- 9 ay
çok şaşırdım bu yoruma çok mu ön yargılısın ne yaşadın sen ülkedeki kızlarımızın nesi var gayet güzel ve akıllılar gömme bu kadar hemcinslerini bence daha yaşında genç Allah nasib ederse yaşamında bu algını değiştirebilecek çok şey göreceksin
- 9 ay
@yazageldim Sadece o arkadaş değil ben de aynı şekilde düşünüyorum. Üstelik ben nişan bozmuş biriyim.
- 9 ay
@yazageldim sen erkeksin sana iyi davranıyorlar işte ama türkiyede hemcins hemcinsi görünce b ka bakar gibi bakıyor.
- 9 ay
Bunun kadın erkek olmakla ilgisi yok toplumun yetişme ve adetlerine göre değişiyor bekar bir kadın kadar olmasa da bekar erkekler de benzer sorunları yaşıyordur bu demek değil ki erkekler çok memnun iş hayatından okulundan askerliğinden bir çok konuda bu konu da ortak noktalar vardır netice de ben kendime göre bakmıyorum dünyaya
neyse konuyu dağıttım sanırım kusuruma bakmayın - 9 ay
@yazageldim Ne kadar güzel konuşuyorsun arkadaşım, ömrüne bereket.
- 9 ay
@xgökkuşağıx teşekkür ederim sağlıklı uzun ömürler dilerim hazır kutlu doğum haftasındayken
- 9 ay
@yazageldim Allah razı olsun, bilmukabele ederim.
- Aşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı.
9 ayYorumdakilere bakıyorum da hepsi bosanirim demiş evlilik çocuk oyuncağı embesil insanlar çok bur'da, şimdi yenge yaşın olmuş 45 yaşın doğrumu bilmiyorum, böyle erkekle evlenmeden önce halini durumunu ogrenmedin mi görmedin mi şimdi anneci diyorsun madem evlendin katlanacaksin he yok diyorsan çocuk da yoksa boşanın nediyim.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
9 ayEline valizini ver annesinin kapısının önüne bırak geri de alma
40 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 9 ayboşan direkk
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. O annecilik karakterine işlemiştir maalesef değişmez anne de oğlu değişsin istemez. O tarz erkeklerin anneleri Hürrem Sultan gibidir genelde yaşadım:)) Velhasıl ya öyle kabul edeceksin ya da ayrılacaksın. Cocuk yoksa değişir diye bekleme asla bu tarz adam değişmez yoluna bak derim
50 Yorumla
9 ayHer ne yaparsan yap anneci veya aileci bir insan düzelmez. Eşin seninle aile kurduğunun farkına varmasa gerek ya da Annesinin geri çekilmesi lazım ki bu tür insanlar geri çekilmez oğullarını kendilerinin gibi görüp bir aile kurduğunun farkında olmazlar. Bir akrabamız da bu tür sorunlar yaşıyor. Dahada ciddi boyutunda hatta. Asla düzelmez. Ya böyle kabul edeceksin ya da yoluna bakacaksın. Üzgünüm.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 578 cevap paylaştı.
9 ayNe yapsın adam kadın dokuz ay karnında taşımış. Önemli olan birey olarak kendi ayaklarının üzerinde durabilmesi, adil olması ve sevgisini herkese eşit derece de göstermesi. Şunu unutmayın herkesin önce kendi ailesi önde gelir. Ancak bu da er kişisinin eşini görmezden geleceği anlamına gelmez elbette. Ne annesini babasını ezecek ne de eşini ezdirecek.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Meselâ nesi anneci? Hangi huyları seni rahatsız ediyor? Bunları netleştir, sonra da güzelce bazılarını anlat. Söylerken de sakın ters bir üslûpla ya da "tahammül edemiyorum" gibi uzaklaştırıcı cümleler kullanmadan anlat. Belki değiştiremezsin fakat yavaş yavaş farkındalık sağlayabilirsin.
Boşan diyenlere de aldırma. Adam seni seviyor sayıyorsa seni kırmıyorsa terapiste giderek bu durumu anlatarak, fikir alarak biraz da olsa ilerleyebileceğini düşünüyorum.01 Yorumla- 9 ay
Yani biraz zor değişmeleri. Onlar da anneleri sonuçta. Adami degistirmek lazim
9 ayOnunla açık açık konuş bu durumdan rahatsızım de biz artık evliyiz aileler ikinci planda olması gerektiğini güzel bir dille anlatırsan anlayacağını düşünüyorum sonuçta kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz artık bunlara erkekler açması gerekiyor ama maalesef yapamıyorlar Allah yardımcın olsun gerçekten anneciğim kadın veya erkek ile uğraşmak çok zor
11 Yorumla- 9 ay
Haklı olabilirsiniz. Fakat bu toplum ataerkil bir toplum ve bu yüzyıllardır devam bir hayat felsefesidir.
Gizli Üye(30-35)9 ayDünyanın en iyi, en düzgün ve 1 inci kadını annem. Evleneciğim kadın annemden sonra gelir. O kadar besleyip büyütüp her sorunumuzda yanımızda olan annemizi gidip de evlendiğimiz sonradan hayatımıza giren bir kadına da değişmeyiz. Değişen de zaten hanımköylüdür. Bizden de değildir.
Tunceliden selam olsun012 Yorumla- 9 ay
Eğer evlenirsen kendin gibi biriyle evlenirsin umarım.
- 9 ay
Anneci bir kadınla evlenmen dileği ile.
Cevap sahibi9 ayGereken saygıyı onun ailesine de en iyi şekilde gösteririm :) sizler gibi değilim. İyi günler
Cevap sahibi9 ayBekarım, anne ile evlenmek ne alaka? Ensest misin?
Herkesin annesi farklı, benim annemin bendeki emeği çok başka belli ki sizin annelerinizin değeri yok gözünüzde.
Annem beni üniversite okutabilmek için yıllarca çalıştı, annem ilk okula giderken beni mc donalds a götürürdü.. Annem beni yıllarca sabah erken uyanıp futbol'a götürdü.. Bunlardan daha fazlasını yaptı.. O yüzden anneme olab sevgim paha biçilemez. Onun için canımı severek feda edebilirim. Rabbim ona uzun ve sağlıklı ömürler nasip etsin (aileme de) Bu yüzden eşimi de severim ama asla annem kadar hiç bir kadını sevmem. Ve anneme verdiğim kadar değer vermem.
Sana tavsiyem benim gibi erkeklerden uzak dur, çünkü benim gibi erkekler sana çok fazla.
Cevap sahibi9 ayÜçünüze de diyorum gerçekten çirkef, kalitesiz ve mide bulandırıcısınız. Rabbim sizler gibi birisi ile evlendirmeyi nasip etmesin, eğer sizin gibi birisi olacaksa ömrümün sonuna kadar bekar kalmayı nasip etsin.
- 9 ay
Karın da sana hayat verir, bir çocuk verir ve yetişkin olduktan sonra ailenin hayatında annenden sonsuza dek daha önemlidir.
Elbette, bir anne önemlidir, ama ailenizi kurduğunuz kişi karınızdır. Annelerin ne kadar önemli bir rolü olsa da, evli bir yetişkin olarak, gelecekteki bakımınızı (sevgi, saygi, ilgi, maddi, manevi her sey) karınız sağlayacaktır.
Bir kadını alıp eşiniz yaptığınızda, o anda onu hayatınızın en önemli parçası haline getiriyorsunuz.
Bazılarınız bunun farkında değil - kendi dünyanı ve hayatını yaratmak için bir eş seçersin. Aile elbette bunun büyük bir parçasıdır, ancak partnerini onlara karşı mutlaka korumalı ve onurlandırmalısın. Ailesi nazik olmadığında benim için ayağa kalkamayan bir bir erkek ne yazik ki adam degildir. - 9 ay
@Papatyaadası ve ben kötü bir şey demedik. Boş hakaretlerini kendine sakla.
Cevap sahibi9 ayİnan sizin gibi kadınların ne maddi ne de manevi duygusuna ihtiyacım var. İkisini de kendinize saklayın.
Maddi ve manevi olarak oldukça iyiyim.
Allah razı olsun, amin, Allah sizlerden uzak etsin bizim gibi erkekleri. Hayırlı akşamlar.
Bu arada hakaret etmiyorum sadece doğruları söylüyorum.- 9 ay
Yanlış.
Cevap sahibi9 aySana göre yanlış, bana göre doğru. Bence uzatmaya gerek yok. İyi geceler.
- Aşk İlişkileri konusunda 892 cevap paylaştı.
9 ayAna kuzusudur annesinden habersiz tuvalete bile gitmeyen erkekler evlenince de onlara bağımlı yaşıyor. Senin varlığını kabul etmesi çok zor. Oturup konuşun olmayacaksa da ayrılın. Böyleleri değişmez , kimse değişmez
01 Yorumla- 9 ay
Kimi kızlar ise baba kuzusu oluyor. Sanki aşkı babasıyla yaşıyor.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
9 ayEvlenirken bu tip şeyleri biliyorsunuz evlendikten sonra da ne yapacağım ben diyorsunuz. Yapacak bir şey yok alıp karşınıza ciddi bir şekilde konuşacaksınız.
00 Yorumla Bunu en başta düşünmeliydiniz. Ancak bu iş ya bilen bir psikolog işe ya da sizin yaptırımlarınız ile çözülür. Evli bir erkek önce kendi ailesine bakmalı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayBöyle erkeklerden nefret ediyorum dengeyi kuramayan erkek ne biliyim? Evlenmeseydi annesinin kucağında yatıp kalksaydi
11 Yorumla- 9 ay
Sen öyle mi yapıyorsun?
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
9 ayOna yapacak bir şey yok maalesef.. Evlenmeden önce sinyaller vardır.. Dikkat edecektin... :))
10 Yorumla
9 ayAnnesinin memesinden kopamamış adamdan olmaz bacım, kreş değilsen eğer :)
20 Yorumla
9 ayEn uzak durulması gereken adam tipi :D Seninlede büyük ihtimal annesinin özelliklerini sende gördüğü için evlendi.
00 Yorumlabi kadının ilk çözmesi gereken mevzu budur. önce anlayacaksın ana kuzusu mu ne ondan sonra gerisine bakacaksın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 314 cevap paylaştı. Evlenmeden önce bu durumu fark etmek lazım
Anneyi sevmek başka aşırı annecilik çok başka zor bir şey00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
9 aySende aynı oranda anneci ol. Anlasin. Oda biraz sana tahammül etmeye calissin. Denge olur. Evlenmeden önce eşinin bu sorunlu olan yönünü göremedim mi?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayAnnesinin yanına gönder 🤣🤣🤣
Şaka bir yana ben de annemle yaşıyorum.
Kadın 70 yaşında. Muhtemelen eşinin annesi de 75 yaşında felandır.
Ne yapalım? Sokağa mı atalım kadıncağızı?
00 Yorumla
9 ayPeee yeerhh öhhh. ehheee...
Bu türk erkekleri zaten ya ilgisiz, ya abaza, ya anacı, ya vizyonsuz.
Aldatcan, daha naapcan.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
9 ayYani boşan annesini daha çok görsün. sen de suç sevenleri ayriyrsun
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
9 ayKaç yıllık evlisin bilmemde yıllardır bu düzende okey diyip. Sonrada şikayet etmen suçu sana yazar maalesef
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
9 ayEşinle bir aydır mı evlisin Bir aydır mı tanıyorsun Daha önce bilmiyor muydun bunu
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
9 ayAnne şefkatini sen göster bir müddet sonra gerek duymayacaktır anneci olmaya
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
9 aykoy kapının önüne kedi yavrusu gibi gitsin anasının eteğinin altına saklansın
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 448 cevap paylaştı. Götür annesine bırak çocuğunuz hala büyümemiş ben bunu geri iade ediyorum de
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayEşim annesine benden daha fazla değer vermeli. Benim için annesini arka plana atan erkege ben adam demem. İsimize gelsede gelmesede once ANNE. Helal olsun eşine. Esin gerçek bir ADAM mis
015 Yorumla
Cevap sahibi9 ay@Sözdemirr Evet evliyim. Olmasi gerekeni soyluyorum
Cevap sahibi9 ay@Sözdemirr 28
Cevap sahibi9 ay@Sözdemirr 3
Cevap sahibi9 ayBana annesinden fazla değer vermesi karakterinin zayıflığını gosterir. Esim annesine değer verir saygı gösterir bende bu durumdan çok memnunum. Tabiki beni de sever sevgisini gosterir
Cevap sahibi9 ay@Sözdemirr tövbe yaaa 😀😀😀
Cevap sahibi9 ay@Sözdemirr umarım en iyisini bulursun
Cevap sahibi9 ay@Sözdemirr Rica ederim
Hayır
Kusura bakmayin
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
9 ayİşin gerçekten çok zor. Ne kadar oldu evleneli?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
9 ayAnneci erkekle arkadaşlık bile yürümez en kısa zamanda boşan bence.
00 Yorumla
9 ayÇok üzüldüm küçük bir çocukla evlisin ben olsam boşanırdım çünkü huylu huyundan vazgeçmez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
9 ayOturup güzelce konuş. Kaç yaşına geldik bu kadar anneci olmak sence normal mi bebeğim de
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 410 cevap paylaştı.
9 ayOnun tedavisi yok maalesef ancak ders alacak mi uzaklaşsın
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
9 ayMerhametli biriyse çokta kafana takma, insan şu zamanda kimseye güvenmemekten yuva kuramıyor, sorunsuz evlilik yoktur bence biraz yapıcı olun.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayAnnesine postala. Annesi baksın. Doyursun, paklasın.
20 Yorumla
9 ayAnnesiyle evli erkek çok sıkıntı. Kendini ve kurduğu aileyi ayırt edemiyor demek ki. Çözümünün de olduğunu sanmıyorum adam kendini değiştirmek istemedikçe..
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayBoşaaa ya annesiyle gidip evlensin patolojik bir ilişki öylesi. Aşırı anneci olan erkek ergendir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Alışmaya çalış değişmez sanırım bundan sonra
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayKadinin babaci olmasindan farki ne? Bize tahammul edebiliyorlar mi sence?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayYapılacak şey belli, başka yolu yoksa boşa. Annesinin dibine bırak aldığın yere
01 Yorumla
Cevap sahibi9 ayBugüne kadar tahammül etmen hataydı
Gizli Üye(18-24)9 ayAnnesine aşık birisi demekki freud makalesi oku yardımcı olur
00 Yorumla
9 ayAl karşına konuş ya da şöyle yap kamera kur gizli kamera bir kaç gün boyunca annesini kışkırtıcı şeyler yap ama montajla bunları koyma bir kaç gün devam et ve adama izlet
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayKocan anneciyse bundan sonra annen gibi olan karın benim aslanım de biraz annesi gibi davran 😃
00 YorumlaAnneci erkekten olmaz, sorumluluk alamayan erkekten olmaz, kendi fikri olmayan başkasının lafına hemen gelen erkekten olmazzz
10 Yorumla
9 ayBence saygı duy çünkü sende bi annesin veya anne adayı ikiniz arasındaki ölçüyü biliyorsa seni ona onu sana ezdirmiyorsa sorun yok bence
00 Yorumla
9 aypişman olacağın bir karar verme ama sert ve ciddi olarak uyar bence.. hemen rest çekme.. annesi hasta falan mı yoksa?
00 Yorumla
9 ayO tarz erkekler uzak durulmalı bence ha 😂bir hata yapıp evlendiniz baktınız sorun çözülmüyor boşayın gitsin insan değişmez hele ana kuzuları hiç
00 Yorumla
9 ayNasıl çok anneci annesini çok seviyor sık sık arıyor mu yoksa günlük yaşantınızıda kötü bir şekilde etkileyecek şekilde de mi anneci
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı. Kocan anneci değil kocan büyümemiş bir çocuk
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 aySende annesine onun kadar ilgi ver şok etkisiyle kurtulursun
10 Yorumla
9 ayGörücü usulu mü evlendin tanımıyor muydun erkeğini evlendikten sonra mı değişti yoksa
00 Yorumla
9 ayAnnelerde bi geri dursun ya izin vermesin baktı oğlu boyle yapıyor.
00 Yorumla
9 ayKendin ona anne olmaya çalış belliki anne sevgisi seviyor
02 Yorumla- 9 ay
Anne ol ne ya 😒
- 9 ay
Başka çözümü yok diye aklıma geldi :)
Anne kutsaldır annesinin sözünü dinlemeyen erkek her zaman hata yapmaya çalışır
00 YorumlaEsinle evlenirken anneci oldugunu bilmiyormuydun sen
00 Yorumla
9 ayYa bu deveyi guder ya da bu diyardan gidersin yapacak bisey yok
00 Yorumla6284 kullan iftira ile ömür boyu yatar tüm malî tokat latsın
00 Yorumla
9 ayAnneciden olmaz
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı.
9 ayYol yakınsa dön derim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 313 cevap paylaştı.
9 ayBen boşandım 9 ay oldu.. aynı benimkide öleydi
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 396 cevap paylaştı. Annesiyle yaşasın senle neden evlenmiş
00 Yorumla- Devamını Gör (84)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer