Eşimin bana tahammülü yokmuş. Ne yapacagım?

Az önce agır tencereyi o kaldırmıştı. Ben de süzgecinden tutuyordum. Üstten döküyor diye üstüme sıçrıyordu ben de anlık ses tonuyla ne yapıyorsun diye yğkseldim. O kadar yüksekten tutulur mu falan dedim. Kendince öyle yükseklikte olması gerekiyormuş. Sonra bana manyak falan dedi. Ben de alındım.

Ona göre bu kelimede bir şey yokmuş. Sen ayrılmak mı istiyorsun dedim. Ara babanı bitirdiğimizi söyle dedim. Telefonu aldım babasını aradım tek defa çaldı sonra kapattırdı. Sinirlendi telefonu yere çarptı. Ben de bir sürü bağırdım.

Yemek yiyecektik yaptığı şeye bakar mısınız?

Saha 9 aylık evliyiz bebek düşünüyorduk ne yapacagım Ben ya

Eşimin bana tahammülü yokmuş. Ne yapacagım?
Cevapla