Aile arsaları satınca kendimi fakir hissetmem normal mi, çiftçi kalmak istemek yanlış mı?

babamlar arsalarımızı satsın istemiyorum
300 dönümümüz varken kendimi zengin hissediyordum ama ev olunca fakir hissettiriyor
çiftçi olmak daha zengin hissettiriyor
Aile arsaları satınca kendimi fakir hissetmem normal mi, çiftçi kalmak istemek yanlış mı?
Cevapla