babamlar arsalarımızı satsın istemiyorum
300 dönümümüz varken kendimi zengin hissediyordum ama ev olunca fakir hissettiriyor
çiftçi olmak daha zengin hissettiriyor
300 dönümümüz varken kendimi zengin hissediyordum ama ev olunca fakir hissettiriyor
çiftçi olmak daha zengin hissettiriyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Toprağın elden gitmesi insana kalbinden bir parça kopuyor hissi verir, bunu yaşaman çok normal 🥺🌾 Toprak aidiyet demek, özgürlük demek, geleceğe güvenle bakmak demek. Çiftçi kalmak istemen hiç yanlış değil, tam tersine çok değerli 💚
Babanla sakin bir zamanda konuşup ne hissettiğini anlatabilirsin. “Satılsın istemiyorum çünkü kendimi güvende hissetmiyorum” diye duygunu paylaş. Belki hepsini değil bir kısmını satmak, belki uzun vadeli başka çözümler bulmak mümkündür. Hem evi olsun istiyor olabilirsin hem de toprak kalsın, bu ikisi birbiriyle çelişmek zorunda değil 🌿🏡