2 ay
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Kocanın kız kankası nasil oluyor ya siz z kusagi gençleri ne kadar rahatsınız ya
Z kuşağı değilim bu bir
İkincisi de keyif almıyorum zaten
Valla ben bi erkek olarak hoşlanmadım bu durumdan saçmalık yani ne işin olabilir her an her zaman saçmalık
Bak ne dedim ben
Sende erkek kanka ile görüş rahat olacakmı bakalım tepkisine göre hareket edersin
Umursamaz bence
Kıskanma işi bittimi diyon
normal değil ve aranızda böyle bir olay olduysa yapılacak şey belli, ayrılmak
ikisinide yol askim sen farketmeden mercimegi firina vermislerdir bile onlar hic takip etme kavga cikar ayril eglenmene bak
Başkasına sorsun her gün her gün eşin çok yardımsevermiş
Üslubunu bi görsen kaba saba birisi tabii görüşeceğim sana mı soracağım üslup bu ne yazık ki
Peşinden gitmek yerine aynı acıyı yaşat derim telefonla konuş ismiyle kaydet
Nasıl yani
Değil... Benim de erkek kankam vardı hem de ahiretlik derecesinde lakin o geri çekildi. Sevgilinle konuş artık benle o kadar yakın olamazsın dedi.
Rahatsız olduğunu söyle söylediğin halde devam ediyorsa sal aynısını bende yaşamıştım
Sonra noldu
Sonrası hep karşılıklı oldu bana ne hissettirdiyse bende ona aynısını hissettirdim ama bi son verelim bile demedi rahatsız olduğum şeyi tekrarlayan biri bana iyi gelecek biri olamazdı zaten artı sen bi de kocam diyosun gerçekten zor bi durum senin için
Zor güncellemeyi okur musun
Okudum bu evlilik yani çözüm odaklı olmalıydı boşanalım bitsine getirmemeliydi
Zorla da evlilik yürümez tek taraflı çaba ile yürümez karşılıklı olur bunlar
Bide söyle düsün sen yapsan tepkisi nolur evli bir erkegin bunu yapması sıkıntı
Yani aralarındaki bağı samimiyeti bilmiyorum
Olmaz diyorum sana
Kes at
Karşımdaki beni dinlerse bir şeyler yapabilirim yani tamam görüşmüyorum diyip gizliden de görüşebilir benimkinde böyle bir durum yok arkadaşım ve görüşmeye devam edeceğim diyor
Ustüne gitse kavga edicen
Yani soğuyorum ne yapayım kendi kaybeder :)
Fazla zıplıyor kendini kaybediyor
uzgunum kesin hayatinda biri ya da birileri var
Soruyu okurken elim ayağım titredi Allah sabır versin bacım
değil ya hadi bisey olur haber verir mesaj atar işle ilgilidir veya bilmiyorum ama yarım saat ne konuşacaksın yani ne anlatacaksın saçma
Sohbet derin belli
ee iş arkadaşınla konustun mu ne konuşman gerekiyordu falan diye ağzını ara biraz mırın kırın yapıyorsa net konu iş değildir ama şöyle oldu böyle oldu diye anlatıyorsa bilemiyorum
Detay vermiyor tabii bugün de boşanmaya kadar gitti iş
Ben olsam izin vermezdm konuşmasına
Dinlemiyor kanka
Başlarım öyle arkadaşa
Bencede
Kesin bi haltlar yiyor bacı
Bu ülkede normal değil
Ben normal karsılamazdım evli olsaydım
Yarim saat iş konuşması olmaz bence
Herhalde ya keriz sanıyor beni
fazlası zarar demişler evliyken özellikle
Bencede
biz evliler evlendikten sorna biraz flörtöz olmaya başlıyoruz kadınıda erkeğide o yüzden dikaktli olmak şart:)
Normal değil kendimden biliyorum 👍🏻
Senin hiçbir şeyin normal değil zaten
😅 Eeee tecrübe böyle bir şey.
Sen sapksn normal
Yuh kim diyor sapık olduğumu aşk olsun
Şüphelerinde haklısın
Kaç yıllık evlisiniz ve çocuk var mı
Kanım çekildi
Takibi birakma
Erkeğin kız kankasi kadının erkek kankasi olmaz
Tabii ki hiç normal değil
Sence sana da normal geliyor mu bu durum?
Kız kanka duyduğumuz an kaçarız mesela
Hayır normal değil istemezdim ben
arada birbirlerine yükseliyolardır knk anlasana
Kocanın kız kankası olması normal değil
Dostluk çok önemli
Değil tabiki. Konuşmalısın bu durumu..
Aldatmıyo olma ihtimali sıfır. Kesin aldatıyor. Adım gibi eminim
Herhalde kankası değil jjbjjb
aynı işte çalışıyorlarsa işle ilgili de olabilir
Kesinlikle normal değil
Normal değil seni aldatıyor
Gece de gelsin ortanızda yatsın shshsh
Ne kız kankası? Bence dikkatli olmalısın.
kız kankası nasıl oluyor
uln evli adamin kiz knkasimi urmus
Döveyim mi
3 ay basim agryo de dovmktn beter olur
Gider başkasıyla yapar alla alla ne dövünmesi
Ozaman seninde erkek lankan olunca bozulmayacak
Normal değil bence
Bencede
İzin verme
Yapıyor ne yapayım telefonu elinden mi alayım
Empati yaptır ona
Öyle olunca hopluyor
Hoplasın biraz sen de hopla eşit her şey
Valla ne yaparsa kendi zararlı çıkar ben onun yüzünden namussuz olamam
Konulsun mu yani
Yani konuşursa konuşsun eğer hata yapacak olursa da açığa çıkar illa ki bende boşarım
Aranızda sevgi yok mu
Benim var da sanki tek taraflı ilerliyor gibi hissediyorum böyle giderse de ben de sevgi beslemeyi bırakırım
Ne kadar oldu evleneli
3 yıl
Çocuk falan var mı peki
Yok
Bu iyi bişey bu süreçte olmaması daha iyi. Akışına bırak derim bir süre gözlemle ama boşlama sakın bir açık verir illa ki varsa bişey
Tabii ki
Süreci ben de merak ediyorum takipte kalabilir miyim müsadenizle
Tabii
Gizlisiniz ama nasıl olacak
Burada mısın
Soran sen erkekler ile konuşunca olmaz konuşamazsın mı diyor? Biraz saygısızca oldu bodoslama daldım yoruma ama...
Bu arada kötü bir şeyi kast etmedim. Yanlış anlaşılmasın genelde kafamda soru işareti oluşursa yorum yazan insanlara yorum yazarım. Bunu fikir belirtmeye saygısızlık veya fikri baltalama olarak görüyorum.. O yüzden öyle yazdım... 😅 yazdıkça batıyormuşum gibi geliyor. Ama cidden kötü niyetim yok... 😅😭
Sıkıntılı durum bence
Başka bişi sezdinizmi
Kocanızın kankasıda mi var
Asla değil araya gir
Normal değil
Değil
eminmisin kiz kankasidir
seven sensin
Ne alaka
Yani olabilir is geregi
Nasıl yani eşinizin yakın kız arkadaşı olabilir mi
Karşı cinsin arkadaşlığı olmaz.. Bi yerde is...
Çok normal. Onlar yakın arkadaş.
Sence
Hayır değil kendimden biliyorum
Evet. DndxbMmzbsdndnddn
Rahatsız edici bence de bu kadar samimiyet.
Yalan söylüyor inanma