Kocamın kız kankasıyla uzun telefon görüşmeleri normal mi?

İnsanların karşı cinsten arkadaşı illaki olabilir, aklımı bel altı ile bozmak istemiyorum ikisi aynı meslekten ama farklı şehirdeler üstelik yüz yüze görüşme durumları yok aslında böyle durumlarda bağlar zayıflar diye düşünüyorum her neyse ne zaman arama kayıtlarına baksam en az 30 dakika görüşme oluyor eşimin aklına karpuz kabuğu sokma niyetim de yok daha öncesinde tartışıp Instagram'dan falan silmiştim kızı uzun bir süre aramadılar birbirlerini şimdi yine sıklaştı hep de mesai saatlerinde görüşme yapıyorlar tekrar birbirlerini geri eklemişler kız "Beni neden çıkardın?" demiş olabilir acaba bizim beyinsiz de "Karım çıkardı kesin." demiş olabilir beklenir ondan.. arkadaşlıktan öte bir şey olmayabilir ama çok rahatsız oluyorum kocama da soruyorum "Görüşeceğim, arkadaşım işle alakalı şeyler soruyor görüşüyoruz." diyor..

Güncellemeler
2 ay
Güncelleme yapayım, bugün sabah kendime yakışan bir şekilde kahvaltımı hazırladım yedik içtik oturduk telefonuna bakmak istedim elime almam ile 3-4 soru peş peşe geldi neden rahatsız oluyorsun dediğimde telefonuma bakamazsın demeye başladı hatta abartıp elimden çekti aldı bağırdı çağırdı telefonu fırlattı bende bir şey mi gizliyorsun bu tavırlar ne diye sordum o da yine bana saygısızlık ediyorsun demeye başladı ben saygısızlık yaptığımı düşünmüyordum sen kimsin demeye başladı ve tartıştık
Güncellemeler
2 ay
Tartışma sonrasında boşanmak istediğini söyledi bende hayatında biri olup olmadığını sordum ne kadar basitmiş ya senin derdin çözmek değil bitirmek dedim bir senedir ayrılıcağız diye tehdit ediyorsun koyarsın önüme kağıdı biter bu iş dedim kendi ailesinden çok ayrılabilmiş gibi yetişkin ol da boşanmak istiyorum de ailene dedi bende öyle fikri olan sensin cesur ol boşayacağım evlilik yürütme kapasitem yokmuş de dedim her zaman ki gibi batan geminin faresi olay yerini hemen terk etti
Kocamın kız kankasıyla uzun telefon görüşmeleri normal mi?
Cevapla