Kimsem olmadığını yalnız olduğumu bir kez daha fark ettim siz bilmezsiniz belki ama ben gerçekten yalnızım
Bu hale belki kendim kendimi getirdim istemeyerek ama yine de böyleyim çarem yok desteğim de yok
Kimsem olmadığını yalnız olduğumu bir kez daha fark ettim siz bilmezsiniz belki ama ben gerçekten yalnızım
Bu hale belki kendim kendimi getirdim istemeyerek ama yine de böyleyim çarem yok desteğim de yok
Kadınlar yalnız değildir sadece kendilerine bahane uydururlar hiçbir kadın yalnız kalmaz bak şimdi 100 tane yorum yapılacak sana ama ben böyle bir şey yazsam kimse sallamaz nadir 1.000.000.001 kişi belki çıkarsa çıkar o da şansı
Ben ne yapayım amaçları belli kendi çıkarını düşünen 100 tane yorumu
Sadece örnek olsun diye söyledim sokağa da çıksanız bir göz kırpsanız öyle ama ben sadece sohbet etmek için dahi birisini bulamıyorum basit bir sohbetten mi bahsediyorum başka bir şey değil onun için bile bir arkadaşın yok tekgöz odalı bir apartta yaşıyorum 15 metre² falan var ya da yok ne penceren var ne bir şeyim
Anladım Allah kolaylık versin ama ben dedigin örnek verdigin insanlardan degilim içime kapanık büyüdüm insanlardan kaçarım genelde güvenimde yok sorunlu bi ailede buyudum kaç yıldır dayanmaya çalıştım iyi olmaya tam başladım dedim ama yine bu döngüye girdim
Çevreni değiştirmezsen bundan kurtulamazsın imkansız başka bir yere gitmen lazım sana iyi gelen birilerini bulman lazım nefes almaya başlaman lazım değişime ihtiyacın var yeni bir iş yeni biçim Yenimahalle Yenişehir belki yeni ülke
Bu zor işte alışkanlıklarımdan ne kadar bana iyi gelmesede vazgeçmem zor hep ailem icin baskalarını dusunerek yasadım aldığım para bile bana gitmiyo eve katkıda bulunuyorum kendim icin bu zmana kdr birsey yapmadım ben destek verdim ama bana destek veren olmadı
Yalnızlık hissini çok iyi anlıyorum 🥺 İnsan kalabalığın içinde bile yapayalnız hissedebiliyor. Bu duyguyu yaşayan o kadar çok kişi var ki sen kesinlikle tek değilsin 💔
Kendini suçlaman kalbini daha çok yoruyor. Küçük adımlarla başlamak iyi gelir. Online arkadaşlıklar kurabilir sosyal gruplara katılabilirsin. Burada da duygularını yazman büyük bir adım 🌿💚
Cevap
8Cevap
kendi kendine getirmişssen dediğin gibiyse, o zaman şikayet etmek saçma geliyor bana , çünki bazı insanlar yanlızlığı seviyor öyle daha mutlu oluyorlar.
Evet cok yalnızım ama elimden geldiğince bu hissi bastirmaya çalışıyorum zaten pekte parlak bir dönemden geçmiyorum
Sağlık olsun
Ben de yalnızım ve bile isteye kendim bu durumu yarattım.
Etrafımda konuşacak arkadaşım dostum yok. Ama bu benim kendi tercihim devir kimseye güvenilmez bir devir.
Hepımkz öyle sizi tanımamda sakınca var mı?
:( yalnızlık kötü
Benim ailem var eger olmasaydı 1 arkadasim yok
Yanlız değilsin biz variz
Büyüyünce gecer bence takma
Ailen yok mu
Var ama bağımız pek yok destek görmüyorum
Okuyor musun arkadaşların yok mu
Açıktan okuyorum arkadaş çevrem yok güven duygum yok kendi halimde takılırım genelde çalışıyorum şu an ama yaptigim işe bile odaklanamıyorum bu sıra hayattan tat alamıyorum
İnşallah hayatın güzelleşir dua et
İnşallah sağol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?