Sizinde kendinizi çok yalnız hissettiğiniz oluyor mu?

Hiç kendinizi çok yalnız hissediyor musunuz? Sanki sizi düşünen hiçkimse yokmuş gibi.. Sizi umursayan hiç kimsenin olmadığı gibi.. Veya saatler boyu yatağınıza yatıp,yorganı üstünüze çekip karanlıkta ağladığınız oluyor mu?Bunu çok merak ediyorum. Ben kendimi çok yalnız hissediyorum. Sevgilim var ama o benden başka bi şeylerle ilgilenince veya o olmadığı zamanlarda kendimi çok yalnız hissediyorum. Hep ağlıyorum. Akşamları erkenden yatağıma yatıp düşüncelere boğulup saatlerce ağlıyorum. Üstüme de yorganımı çekiyorum. Kendimi çok yalnız hissettiğim için yastığıma sımsıkı sarılıyorum. Sanki kimse yokmuş bir tek yastığım varmış gibi.. Sanki beni bütün olacaklardan korucakmış gibi...Sizce bu neden oluyor? Neden böyleyim? Yorumlarınızı bekliyorum..
Sizinde kendinizi çok yalnız hissettiğiniz oluyor mu?
Cevapla