Türkiye de aratılan cümlelerden biri olmuş. Sizde kendinizi yalnız hissediyor musunuz? Ben yalnız hissediyorum da 🥺

Türkiye de aratılan cümlelerden biri olmuş. Sizde kendinizi yalnız hissediyor musunuz? Ben yalnız hissediyorum da 🥺

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Evet yalnız hissetmiyorum yalnızım zaten gerçekten de
ben de yalnız hissediyorum. iki çift göze bakmak istiyorum gerçekten bulursam bırakmak istemiyorum. üzücü yani bu durum, böyle hissetmek...
Yalnızlıktan kasıt büyük ihtimal Aşk işleri. Bu aramanın çoğunluğuda erkekler yapmıştır, erkekleri yalnızlığa hükmeden Türk kadınıdır zaten. :D
Almanya dayım daha çok yanlızım burada hiçbir şey yok hep iş hep iş
En kötüsü de bu
burada desen sohbet edecek misafirliğe git oda yok ölü şehir gibi
Bazenleri elbette ama birkaç dostumla mental hemen topluyorum
Evet hissediyorum ama benimki kaliteli yalnızlık.
En güzeli
Yalnız takılıyorum ama yalnız hissetmiyorum 😃
İnsanın ailesi varsa hissetmez de insanın merak edeni olmalı yahu
Teşekkür ederim bu arada gerçekten aile çok önemli. En çok değer verdiğim unsurlardan biridir aile
Hayır her anlamda eşim yanımda hayla aşk yaşıyoruz
Değerini bil
Evet çok şanslıyım eşim bana çok sadık bende eşime sadığım tek sorun madiyat oda idare ediyoruz umarım sende sevdiğin erkeği bulursun çok mutlu olursun
Hiç yalnız hissetmiyorum.
Bazen evet bazen hayır
Yo hissetmiyorum
Hayir yalnızlık hissetmem
Hayır hissetmiyorum
Evet çok yanlız hissediyorum
Maalesef bitmişim ustaa
Hayır hissetmiyorum.
Baya baya hemdeee
Oluyor bazen
Hayır.
Yanlizlik bizim ata sporumuz;)
evet, hem de çok
Ben hep yalnızım
Bazen
Yalnızlık güzel