Bazen derin bir yalnızlık hissediyor musunuz?

Yaşadığım şehir inanılmaz derecede kalabalık. İş yerimde de etrafımda hep insanlar... telefonlarım hiç susmaz... whatsapp da kaç mesaj var bilmiyorum... ama derin bir yalnızlık hissediyorum yine de... tuhaf bir şekilde kimsenin yerini dolduramayacağı bir boşluk var içimde...
Bazen derin bir yalnızlık hissediyor musunuz?
Bazen derin bir yalnızlık hissediyor musunuz?
Cevapla