3 tane kızım var, onları da düşünüyorum, bırakamam, başkasının evine de sokamam
3 ay
Allah yardımcın olsun. Yaşlarını bilmiyorum ama Kız çocuğunu büyütmek gerçekten çok zor. Erkekler kendi kendine yetebilir ama kizlar öyle değildir. Yaşın çok ileri değil ise aynı kriterler de ki biri de olabilir
Duyguların çok anlaşılır, hem anne yüreği var hem de yalnızlık zor 😔💕
Çocuklarını korumak istemen çok değerli ama bu senin mutlu olmayı hak etmediğin anlamına gelmez.
Önce kendine şunu sor: Nasıl bir eş istiyorsun ve hangi sınırların senin için vazgeçilmez? Bunları netleştir. Tanışacağın kişiye çocuklarının önceliğin olduğunu en başta açıkça söyle. Zamanla kızlarınla da yavaş yavaş tanıştırırsın acele etmeden 👨👩👧👧
Gerekirse online destek alabilir ya da yakın çevrenden dürüst birini tanıştırmasını isteyebilirsin. Sen hem iyi bir anne hem de sevgi dolu bir kadın olabilirsin, ikisi birden mümkün 💗✨
Cevap
10Cevap
Valla zor güzelim, nasıl güveneceksinki be söylesem boş yani
Bende aynı durumdayım. Kalpler gönüller uyarsa neden olmasın
Evlenme ablam o zaman
Ne maksatla evlilik istediğine bağlı
Pek inandırıcı gelmedi
Evet kız olunca sıkıntı ne yaptın
Bence kendini de düşün gençsin daha
Çocuklarına bak
Kaç yaşındasın
Ailen yokmu
Yaş kaç sizin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?