5 ay önce boşandık. 27 yaşındayım, tekrar evlenmek ve nispet yapmak istiyorum. Normal mi bunu istemem?

Arkadaslar canım cok sıkkın. .1 sene evlı kaldık, 5 ay önce esımden resmı olrk bosandık kendısı bosadı davayı acan o.(cocugumuz yok) 27 yasındaym.. Icımde hem derın mutsuzluk hemde hırs var.. Tekrar evlenmek istiyorum yasım gecmeden, mtlu huzurlu bı yuva kurmak ıstyorm. Esımın zehir ettıgı hayatı mtlulukla bırınde bulmak ıstyrm. Tekrar evlenip ona nispet yapmak kudurtmak ıstyorm.. Bunu ıstemem normal mı.. Sızce napaym..
5 ay önce boşandık. 27 yaşındayım, tekrar evlenmek ve nispet yapmak istiyorum. Normal mi bunu istemem?
Cevapla