Arkadaş grubunda kendimi yabancı ve dışlanmış hissediyorum, bu durumda ne yapmalıyım?

Bir arkadaş grubu var, iki senedir tanışıyoruz. Ayda bir gün bahanesiyle buluşuyorduk. Ben de bir senedir çalıştığım için zaman olmuyordu, bir de kendileri bana mesafeli davranıyor artık bu yüzden uzak duruyorum açıkçası… Geçenlerde yine toplandılar, ben de çalıştığımı belirtmiştim daha önce gitmedim.. Bir de bayram hediyeleşmesi yaptılar, ben hediyemi veremediğim için hepsi üstüme geldi yani WhatsApp’ta. Verecek olduğum arkadaş eli boş kalmış diye bana söylendiler 😏 Çok kırıldım hatta ağladım, benim de hediyem gelmedi ben ama kimsenin kalbini kırmadım… Benim hediyemi alan arkadaş aradı biraz dertleştik, o da gidemedi ama kimse ona bir şey demedi. Demezler çünkü birinin arkadaşı diğerinin akrabası… İsteseler bile kimse bir şey demez diyemez. Ben ama yabancıyım 😟

Arkadaş grubunda kendimi yabancı ve dışlanmış hissediyorum, bu durumda ne yapmalıyım?
Cevapla