Arkadaş grubunda dışlanılmış hissetmek/ ait hissedememek için ne yapabilirim?

Herkes çok arkadaşım olduğunu ve çok sosyal olduğumu söylüyor ama ben yine de kendimi yalnız hissediyorum. Arkadaşlarımla vakit geçirirken çok gülüp eğleniyorum hiçbir sorun yok ama en ufak üstüne düşündüğüm anda triplere giriyorum. Ait hissedemiyorum sesim duyulmuyormuş beni görmüyorlarmış gibi hissediyorum bazen belki de.

Bunu yaşayan var mı acaba? Nasıl çözdünüz ya da çözebildiniz mi?

Arkadaş grubunda dışlanılmış hissetmek/ ait hissedememek için ne yapabilirim?
Cevapla