Eşim olacak insanla yeni nikahladık şimdi düğün olacak üç ay sonra adam beni yapmadığım şeylerle suçlayıp bana şiddet uyguluyor sonra kendi kendine bağırıp çağırıyor bana biat edeceksin işte sözümden çıkmayacaksın diyor
3 ay
Bursa paylaşacak kadar ciddi bir durum yaşıyorsun belliki. Ailem de arkamda değil diyorsun. Bence baştan önlem almanda fayda var. Ama birileri san destek olmalı olmadan olmaz. Nikah zaten kıyılmış, beraber aynı çatı altında yaşayan zamanları değerlendir. Sonrasında kararını ver
Nasıl önlem alacağım
Durumu iyi analiz et. Çalışıyormusun.
Çalışmıyorum
Eğer işe girme imkanın varsa eşinde rıza gösterirse gir. En azından maddi anlamda ayakları üstünde olmak için şansın olur. İlk etapta çocuk yapma. En az bir sene bekle. Eşini tanı, aynı şiddeti ne kadar sıklıkla yaşadığına bak. Kabul edilebilir düzeydeyse devam et. Ama değilse şiddet fizikselde var ise belli bir süre sonra birilerinden destek al, gerekirse karakola git tutanak tuttur. Bu ayrılmak anlamına gelmez. En azından bir dahakine şiddet uygulayacaksa çekinir. Ama işini buldun düzenli gelir elde ettin, ailende uzaktanda olsa muhakkak arkanda durup destek verecektir ayrıl
Kendi de polis bide bana hiç bişey olmaz diyor
Fiziksel bir durum var mı şu an. Ayrıca o öyle sansın hiç bir şey olmaz diye bir şey yok. Ki görevden dahi alınır
Var evet ama bana diyo ilk sen saldırdın diyo bide devlet kanıt istemez mi
Bak özet geçeyim. Durumun anladığım kadarı ile ciddi. Beraber yaşamaktan korkuyorsun. Bir avukata gitmen gerek. Durumu açık açık anlatman gerek. Bundan öncesinde bir darp gerçekleşirse hastaneye git ertesi günü eşim darp etti raporu al. Avukat seni daha iyi yönlendirir. Eşin şu an seni korkutuyor başka bir şey yapmıyor. Hemen uzaklaştırma verirler, 100 metre yakınına yanaşamaz
Avukat ücretle tutulmıyor mu
Neden korkutmaa çalışiyor amacı boşanmak mı
Hayır seni kontrol altına almak. Nefes aldırmayacak sana belli. Avukat ücretli olur ama, ilk etapta derdini anlatırsın o sana yol gösterir. Eğer hukuksal sürece girmeye karar verirsen ücret alır
Amacı neden kontrol altına almak
Ondan habersiz hiç bir şey yapamaman. Sen evde onun için hizmetçi olman bu işte. Kültürü bu demekki
Kadınlar abartıyor bazen çok sinirlenip. O yüzden bir şey diyemiyorum. Sana karşı nazik aynı zamanda kızdığı kaba olduğu durumlar da mı var. Hep kaba ve kötü mü geliyor. Şiddet demişsin. Nasıl bir şiddete maruz kaldın
Bunu kendi ailen ile konuştun mu? Bence bilmelerinde fayda var. Çünkü işin içinde şiddet var. Taviz verilebilecek bir durum değil. Boşanma doğru tercih.
Bu yaşadığın durum sağlıklı bir ilişki değil 💔 Kimse eşinden biat etmesini isteyemez ve şiddetin hiçbir bahanesi olmaz. Daha işin en başındayken bunları yapıyorsa ileride çok daha ağırlaşması çok olası 😔
Ailene mutlaka anlat 🧡 Gerekirse düğünü ertelemeyi ya da tamamen iptal etmeyi düşün. Şiddet uygulayan biriyle aynı evde yaşamak zorunda değilsin. Kendini suçlama suç onda. Destek alman gerekirse kadın destek hatlarına ve psikolojik yardıma başvur lütfen 🙏💕
Cevap
26Cevap
Tanımamışmıydın neden bu yüzünü şimdi gördün. Erken mi davrandın
Evlendik gerçek yüzü ortaya çıktı neden bana böyle rahat davranıyor
Evet işte nasıl boşanacağım geçerli bi sebep olması gerek miyır mu
Ne sebeple işte
Amacı ne bunun ailesi de beni istemiyor bunun amacı bunu boşamam mı
Valla ben ona dedim seni boşayacağım o da dedi o zaman nikah kıyman canım diyo tam bi güzel kardeşim
Boşanmam için mi yapıyor
Ama evlenmeden öncede beraber oluyorduk
Evet neden böyle sence bide boşanmam için mi yapıyor yoksa artık bu bişey yapamaz kafasında mı
Onunla evlenmeden öncede beraber oluyorduk bide onun ilki değilim
Peki ne yapmalıyım gerçekten de şuanda yapacak hiç bi şeyim yok
Nasıl görüştüğü biri vardır
Tamam
Nerden çıkardım başkasıyla ilişkisi olduğunu
At nişanı önüne bak eş değil dehleyecek eşşek arıyor kendine aw.
Resmi nikah kıydık ya sonrada gelip özür diliyor ruh hastası
Özür falan hikaye bir erkek olarak söylüyorum daha yolun başında böyleyse ömrünü zehir eder hiç riske girme ezilip büzülmesine de aldanma yol yakınken yakma kendini önüne bak kardeşim.
Nikak kıydık düğün salonu turuldu
Ha pardon nikah var demişsin. Bir süre bak et düzelmese boşan derim yazık olur sonra.
Acaba boşanmam için mi yapıyor
Aaa delimi nedir ya bir kadına böyle davranilmaz ya evlenme
Resmi nikah kıyıldı
Yok ellerinde yüzük vardı nisanlilar herhalde nişanlı bence
Her kadın böyle ya maalesef erkekler hep bencil slk
Yok resmi nikah kıydık
Bide yeni okunca sende endiselisin biliyorum canıni sıkma. Bişe derse alta kalma seni sessiz görürse ustune çıkar
İşte ben cevap verince beni susturmaya çalışıyor acaba bunun amacı boşanmak mı
Ailen biliyormu bosanirsa gidecek yerin var demi
Ailem istemez beni
Neden ya kizlarisin öyle saçmalık olur mu
Hangi ahırdan buldun sen bu ruh hastası tipi
Hadi bakalım geçmiş olsun sıkıntılı bir adama denk gelmişsin
hadi ordan et en baştan niye gezdiriyorsun sebep nedir.
Allah kolaylık versin canım yol yakınken uzaklaş senin durumuna benzer arkadaşım vardı şimdi bin pişman
daha öncesinde nasıl biriydi? geçmiş olsun bu arada bu işin sonu iyi bitmez gibi görünüyor.
Evlendik böyle bi rahatlık geldi bide arkamda ailem yok bide sözümden çıkmayacaksın diyor
kendi yoluna bak derim. bir kere eli kalkan cebine bir daha sokmaz. nikah iptali yapılabiliyorsa yap ve kararlı ol.
Gidecek yerim yok
oda bunun farkında o yüzden seni ezmeye çalışıyor.
Ne yapmalıyım peki
Yapmadan boşan Bir zahmet sen de gebertirmeyi mi bekliyorsun
@Yenibirdenryim gelde laf anlat
@Ateşboceğı61 dayak yiyor hala düğün olacak diyor ya 😄😄
@Yenibirdenryim şöyle bişey var bilmediğimiz bişey vardır belkide
Dikkat et sonradan pişman olma
Ne yapmalıyım işte
Hiç düğün falan uğraşma
Yol yakin ayrıl derim
Her şeyin başı yol yakınken dön geri.
sende ayrılırsın
Başık baştan kokar misali
Psikolojik sorunu var. Analiz etmemi ister misin
Yol yakınken vazgeç hayatını karattma
Yanlış seçim yapmışsın geçmiş olsun
Eyvah yahu dha yolun başında böyle berbat
yolun başı ayrıl gisin
Direkt o adamdan uzaklaş
Hemen nikah iptali yapın
Bir yıl dolmadan olmuyordu herhalde bide geçerli bi sebep olması lazım kanıtlı
Ailenize söyleyin istemediğinizi. Kaderimdir çekerim deyip düğünü beklemeyin sakın
Ailem yok arkamda
Kardeşim, konuşalım mı biraz
Bence ailen ile konuş boz nikâhı
Ailem yok arkamda
Bu kötü işte ayrıl bir şekilde
Gidecek yerim yok
Kıskanç mı
Aslında hiç belli etmiyor işte bügun kendi kendine bana biat edeceksin yok işte sözümden çıkmayacaksın diyor
Kendi kendine saldırıyo sonra diyo ki ilk sen saldırdın diyo
Fena değil
Ailecek narsistler
Evlenme
Resmi nikah kıyıldı
Kotu olmuş ya ama evlenmedne
Boşanmam için mi yapıyor acaba
Evet tabi ondandır keşke evlenmeseydin
Nasıl yani boşanmam için niye böyle yapsın peki
Sence işte senin üzerinde egemenlik kurmak istiyor yanlış anlama ilk gece nasıl gecti
Onun ilki değilim daha öncede beraber olduk
Nasıl eşinde. Başkasıyla mi oldun anlamadım onu mu dert etti sence mesaj yazabilirsiniz
Eşimin ilki değilim sevgiliykende eşimle beraber okuyordum
Anladım
Yanlış giden biseyler var
sıkıntısı nedir
Beni seviyor cunku beniii
Yol yakinnn
Ayrıl bir an önce
Ayril
Çay iç kanki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?