Eşim bana şiddet uyguluyor, ne yapmalıyım?

Lütfen sonuna kadar okuyun zaten çok uzun değil sadece 2 dakikanızı alır

Ben 33, eşim 39 yaşında. (7 yıldır evliyiz, 6 yaşında kızımız var). Önceden iyi anlaşıyorduk ama son 1-2 yıldır bana karşı tavırları değişti, ufacık şeylere bile çok sinirleniyor. Mesela en basitinden örnek verecek olursam ne zaman kendisinin istemediği birşeyi giysem azar işitiyorum, giysilerimi yakıyor aksesuarlarımı çöpe atıyor. Aynı boydayız ikimiz de 1.70'iz. Topuklu ayakkabı giyince ondan çok uzun oluyorum diye topuklu ayakkabılarımın hepsini çöpe attı. Hem de öyle 100-150 liralık ayakkabılar değildi, hepsinin fiyatı en az 200-300 TL vardı. Yapma etme dediğim an tokadı yiyip oturuyorum.

Zaten arkadaş edinmem yasak. Ben yobaz biri değilim, ben onun kız arkadaşlarıyla bile görüşmesine izin verirken o benim kimseyle görüşmeme izin vermiyor, Instagram hesabım zaten onun elinde, hesabıma girip tüm erkekleri engellemiş. (Engellediği kişilerin içinde tam 20 yıllık çocukluk arkadaşlarım bile vardı).

Bunlar sadece küçük örnekler, daha çok fazla örnek var hepsini yazamam. Herneyse ben artık dayanamadım dün isyan ettim yeter artık ben senin kölen miyim diye sesimi yükselttim. Ben sesimi yükseltince o daha da bağırmaya başladı yani anlıyacağınız bayağı bir tartıştık. Sonra sözlü tartışma kavgaya dönüştü birbirimize vurmaya başladık. Ben artık nasıl sinirlendiysem gücüm 2 katına çıktı beni alt edemedi.
Şu ana kadar kızımın psikolojisi bozulmasın, kavga içinde büyümesin ve komşulara rezil olmayalım diye susuyordum ama artık kendimi savunacağım. Ama işin kötü tarafı ben kendimi savundukça aramız daha da açılıyor kavga daha da büyüyor. Sizce ne yapmalıyım?

Ayrılmayı düşündüm ama kızımın annesiz veya babasız büyümesini göze alamam. O yüzden kararsız kaldım.
Sizce benden artık sıkıldığı için mi böyle? Neden son 2 senede böyle oldu?
Eşim bana şiddet uyguluyor, ne yapmalıyım?
Ayrıl
Ayrılma
Polise şikayet et
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ben sanırım biraz abarttım belki de ben inatlaştığım için bana böyle davranıyor. Biz birbirimizi seviyoruz ve ayrılmayı da düşünmüyoruz, KizlarSoruyor'da eşim hakkında bu soruyu sorduğum için biraz utandım açıkçası.
Güncellemeler
+1 yıl
Oros pular
Güncellemeler
+1 yıl
Troll soruydu can sıkıntısından yazmıştım 😅😅
Eşim bana şiddet uyguluyor, ne yapmalıyım?
Cevapla