Çocukken sevilmemiş, onay almamış, görülmemiş insanlardan mısınız?

Ben öyleyim..

Çok sessiz bi çocuktum. Kendi kendime resim yapardım. Hayatta yükselmem çok zor oldu. Çünkü özgüvenim yoktu risk almazdım.

Bu yüzden şımarık büyüyemedim ve pısırık oldum.

Hanımefendi dedikleri sessiz kızlardandım. Pasif, sessiz, atak olamayan. Hiiiiiiiic bi erkekte yanıma gelip benim için istekli olmadı.

Şimdi kabuk kırıldı. Özgürüm. Dikkat çekiyorum, isteniyorum. Çok şükür.

Ailemle konuşmuyorum maalesef.

Güncellemeler
3 ay
Hanımefendi olmayın bakın. Özgür olun. İstediğinizi yapın. Bencil olun.
Yoksa sizi kimse sevmez

Aha sadece amcalar sever. Ay hanım kız diye. Ya da dindar erkekler severler.
Güncellemeler
3 ay
Havalı olun havalı. Şov yapın!
Ne insanlar arkadaş olur yoksa ne de erkekler aşık olur.
Ezerler.
Çocukken sevilmemiş, onay almamış, görülmemiş insanlardan mısınız?
Cevapla