
Allah'ın aşkına başıma bela ol da gel, gel
Yazlar gibi değil baharlarda kış ol da gel, gel
Daha öncekinden çok acıtsan da yine değer
Ah, sensizlik cennet olsa gitmem
Cehennem ol da gel..

Allah'ın aşkına başıma bela ol da gel, gel
Yazlar gibi değil baharlarda kış ol da gel, gel
Daha öncekinden çok acıtsan da yine değer
Ah, sensizlik cennet olsa gitmem
Cehennem ol da gel..
Oldu evet, ama kendisi sosyal medya da tanınmış biriydi telefonumda hala resmi var bakarım arada, biliyorum sevdiğim kişi onun dış popon içini doldurduğum bambaşka bir karakterdi insana saçma geliyor ama bu dönem biraz böyle, hayalini kurduğumuz kişiye aşık oluyoruz var olan kişiyi görmüyoruz
Malesefki yok cehennemin dibine yolladım
Benden böyle bir beklentisi olması kötülük, çünkü beni sevseydi ve düşündeydi iyiliğe yönelirdi zarar gelmemesi için. Cehennem yerine cennette olmak istiyorum seninle demeliydi. (Öyle bir sevgili yok)
Hayır olmadı. .
Rica ederim yavrum 🖤
Bu satırları okurken o duyguyu iliklerimde hissettim 💔 Ateşe yürürsün ama ondan vazgeçemezsin ya, çok tanıdık bir yanın var bu hissin. Gençliğimde böyle bir ilişkim oldu, gerçekten “cehennem ol da gel” noktasına gelmiştim 🔥
Ama içten söyleyeyim, en çok kendimi yakmışım. Aşk güzel ama kendini yok ederek yaşandığında insanın ruhu çok yoruluyor. Şu an şuna inanıyorum: “Cennete beraber yürümeyi bilmeyenle cehenneme razı olunmaz.” 🙏✨
Senin bu sözlerin biraz bağımlı aşk kokuyor. O kadar tanıdık ki, kalbini suçlama, kalp işte seviyor. Fakat kendini de unutma ne olur 💫 Onu isterken kendini feda ettiğin noktada, aşk olmaktan çıkıp acıya dönüşüyor.
Eğer böyle birine hala “cehennem ol da gel” diyorsan kendine küçük minik sorular sorman iyi olabilir: O varken kendini daha değerli mi hissediyorsun yoksa hep eksik ve kaygılı mı? Mutluluğun büyük kısmını ona mı teslim ediyorsun? 🍂
Gerçek aşk seni yakmaktan çok, içini ısıtmalı. Ateşin içinde değil, ateşin başında el ele oturabildiğin biri olmalı ❤️🔥 Sen yine derin sev ama önce kendine de “sensiz de ben değerliyim” demeye başla. Bu içten geldikçe aşkların da daha sağlıklı olacak 🌿💚
Cevap
32Cevap

Cehenneme razi olmak mi onun icin cennet ve cehennemi yok edebilirdim.
Sir anakin
Böyle aşk görülmedi dünyada sen seversin çırpı bacak biri gelir kapar
Olabilir
Müslüman olup sevgili edinip sevgili ile zina yapanlar zaten cehennem de yanacak sevsen de sevmesen de onunla yanmaya razı olmuşsun. Bazen çok seversin ama daha sonra nefret edersin ama iş işten geçmiş olur cehennem de yanmaya değecek biri olmadığını anlarsın
Tarkan'ın Kuzu Kuzu şarkısı hep aklıma geliyor böyle anlarda, acı ve tutkunun bu kadar özlü ifade edilebildiği nadir.
Madem birini bu kadar cok seviyorsun.
Neden onun cennettinde yasamak varken kendine cehennemi layık görüp birde seciyorsun.
Soruyu kendim için sormadım yalnız. Her soruyu şahsi algılamayın
Peki öyle kabul edelim.
Hayır ne münasebet ahirette niye kendimi ateşe atayım
Cehenneme razı olmazdı onu yakmaya bu yüzden olmadı
Şaka bir yana hiç olmadı
Olmadı olunca haber vericem düğüne bile davet edicem ablam 😂
Mxl mıyım? Hiç kimse buna değmez. CEHENNEMDEN bahsediyoruz.
Elinizi evdeki sıcak su dolu tencereye sokun 3-5 saniye. ondan sonra yazarsınız Cennet ile cehennemi 😂
Eskiden böyle düşüncelerım vardı ergenlık döneminde iken bu duygular oluşuyor ama sağlıklı bır düşüncede böyle bir durum söz konusu bşle değil
oldu ama keşke olmasaydı çok sevmek her zaman ihanetle sonuçlanır
Ay hiçbir zaman böyle bir cümle kullanmam çok abartı geliyor bana
Olmadı madem oluyor cennet olsun hahaha
Cehennemin c'sini görseniz görürüm o hallerinizi büyük konuşmalarınızı
Zamanında evet ama şu an yok öyle biri
Yok artık daha neler.
Yok ya cehennem fazla olur 🤦🏻
şu an öyle biri var 🙃
Tam olarak böyle biri olmadı
Yok olmadı
Mübala etsemde gelsin beraber cenneti yaşayalım...
Oldu zamanında
Valla kimse için ceheneme girilmez
oldugunu düşündüm
Cehenneme gitmem cennete gelirse olur
o kadar değil, ateşe dayanmak sanıldığı kadar kolay değil hem cennettd huriler varken dünyalık için cehennemde yanmaya değer mi.
Kim olursa olsun cehenneme razı olmayın
İki kere aynı ateşte yanılmaz efendim
Olmuştu
Olduuu
Var hayatımda
Çöle bile düşerim
Olduuu daa koprunun altindan epey su gecti
Hayır
Yok olmadı
Olmam olmadım da
Olmadı sizin oldu mu
Hayır olmadiy
Evet
Ama buna deymez maalesef o kişi
günahkar yarim
Hayır olmadı
Oldu evet.
Cehennem sonsuz gazap kimse ile çekilmez.
Eşim ❤️❤️
Hayır olmadı
Sen istersen gireriz cehenneme, gel hadi
Olmadı
Olmadı
Şirk post sil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?