Ben seninle sadece dünyada değil
Cehennemin dibinde bile seninle olmak istiyorum👿😈
Cehennemin dibinde bile seninle olmak istiyorum👿😈
Bu ne büyük bir cümledir 😅
Evet sevdiğim kadınla her yere giderim ben.
teşekkürler :)
Cevap
17Cevap
Şu giderim diyen ergenuslar ölmeyi bayılmak sananlarla aynı kafadadir aksini iddia edeninde onlardan farkı yoktur burada cehennem hangi anlamda kullanılmış ona bakmak lazım ahiretten sonraki süreç ise babamı tanımam ama farazi veya mecazi olarak söylendi ise düşünürüm 😂
Senin gibi insan ile heryere gidilir kalbi güzel kadın💙
Teşekkür edrmm🌸
Ne gerek var atraksiyonlara? Temiz temiz cennetimizde yaşayalım
Cenneti garantilemis gbi konusyrsunn🤣😂
Şu an ödül olarak cehenneme gitmeye hak. kazandiniz🤣 senin nereye gdecgni Allah bilir sdce sen kafana gre karar vremzsnn
Sevdiğim insanı cennetlik yapar cennete gireriz ne işim var cehennemde
evet evet evet hadi gidelim. vakit o vakit😁😋🤣
Hemen koş koş kosss zebaniler de seni bekliyordu zatenn
Her koyun kendi bacagından asılır! O ilee d ebeni cehennemlik edecekse, ben de onu cennetlik etmeye çalışırım. Olmadı yalnız giderim :P
O mantıkla sevdiğim kişi benden önce herhangi bir sebepten dolayı ölürse ben de gidip kendimi öldüreyim. Mantığa bak ya.
Muhtemelen oraya gideceğiz zaten 😀
😅😅 hepimizin gideceği yer
Tabikide Cehenneme bile giderim onun için saçlarımdan bile asılırım tabi o da beni seviyorsa
Tehlikeli bir cümle mecazi ya da farazi olarak bile kullanılmaz
Neden
Sıkıcı olabilir sanki
Seven insan cennettenden bahseder
Bol keseden salla Ziyaaaa
Cehenneme gitmeye gerek yok cenneti yaşatsın kâfi
Evet anniskomla giderim
Niye birlikte cennete gitseniz daha iyi degilmi
Cennete öyle koly gidilebilyr mu
Cennete gitmek bedava cehennem parayla
🙄🙄
Alkol vs günah olan her şey parayla yapılıyor o açıdan dedim
🤔🙄😒 himmm
Öyle değilmi genel olarak çoğu öyle
Bilmem sahte dindar insanlar var başı secceden kalkmaz türban takip kendilerini muhafazakar sanıp alkol günah diye içenleri kötü bir şekilde eleştirip günahkar gören ama aslında her türlü pisliği iğrenç ahlaksızlığı kendileri yapan sahte dindarcilarda cennete mi gidecek sence?
Aralarında fark yoksa eşit değiller mi?
Ne gibi bir fark
Kapalı olanda o haltı yiyo açık olanda namaz kılan da kılmayan da eşit değiller mi?
Diğer dünyada torpil yok yaptıklarını herkes çekecek demek istedim kısaca
Acik olanlar en azından dini Allah i alet etmiyor dha gcnlerde kuran kursunda 14 yasndaki bir çocuğa cnsl istismar edilmişti bu nasl igrnclik Müslüman olmk bysa Bn Müslüman olmk istmyrm byle muslumnlarla cennettde olmkda istmyrm chnmmde ynmya razym
🤦🤦 özgürsün saygı duyuyorum öyleleri için idam gelmeli
Ben sevdiginle cennette git diye yorum yaptım nasıl buraya geldi konu ya 😂😂😂
Cehennem gerçek olsaydı tabii
orada kımseyle uğraşamam ben
hayır sevdiğim kişinin cehenneme gelmesini istemem
Hayır gitmem
Evet giderim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?