Ben direkt yok olmak yakılmak istiyorum ya, gömülmek saçma geliyor bana. Cenaze, mezar yeri, tabut derken bir ton para zaten. Sonuç bir kemik parçası, direkt yok olayım hiç yaşamamış gibi. O yüzden yok olmak mı cehenneme gitmek mi deseler yok olmayı seçerim, öldükten sonra ne olduğunun bir önemi yok bence.
Hatırlamadığınız şeyin olmadığını varsayamazsiniz. Hafızasını kaybetmiş birinin geçmişi ne kadar önemsizse kişinin de doğumdan öncesini ve olumden sonrasını bilmek o kadar önemsiz olabilir.