Eşimle arabayı hor kullanması ve hakaret etmesi normal mi, nasıl tepki vermeliyim?

Eşim vardiyalı çalışıyor. Keyfiye servisle gitmedi arabayla abisi bırakacaktı metroya. Arabayı tofaş gibi kullanıyor bir buçuk milyonluk araba. Niye servisle gitmiyorsun her yere öyle kullanılmaz araba falan dedim bana hakaret etti. Yarın beni annemi biyere götürecekti. Götürmüyorum nasıl giderseniz gidin falan dedi hemen. Arabaya beş kuruş faydası dokunmadı şimdi kalmış bana cimrisin diyor
Eşimle arabayı hor kullanması ve hakaret etmesi normal mi, nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla