Vefat eden birini 1.5 yıl sonra özlemeye başlamak normal mi, geç gelen yas süreci mi?

Nenem annem sayılırdı o büyüttü beni ömrünün son senesinde yatalak kaldı ben baktım bu sefer bebek gibi aramız biraz kötüyken öldü son defa göremedim ve üzüntümü yaşamama izin vermediler öleli 1.5 yıl oldu ve ben yeni yeni hissetmeye başlıyorum normal mi

Vefat eden birini 1.5 yıl sonra özlemeye başlamak normal mi, geç gelen yas süreci mi?
Cevapla