Çok yakınını kaybettikten sonra kendini 10 sene toplayamamak normal mi?

Babannem büyüttü beni unutamıyorum onun acısını hala haftada bir kaç kez aklıma gelir saatlerce acısını yaşarım ilk günkü gibi ve bir de bi mutsuzluk var genel olarak normal mi?
Çok yakınını kaybettikten sonra kendini 10 sene toplayamamak normal mi?
Cevapla