Abim vefat edeli 10 sene oldu ama ilk kez böyle acı çekiyorum?

2015 yılında öz abimi kaybettim. Ben 15 yaşındaydım abim 21. Kanser hastasıydı 3 aylık hastane sürecinden sonra kaybettik ilk zamanlar da çok üzülüyodum evet ama dayanılmaz bi acı değildi bi süre sonra alıştım yaşım 15 diye mi bilmiyorum atlatabilmiştim yıllardır da çok özlediğim anlar üzüldüğüm anlar çok oldu ama anlık gelip geçti fakar bi kaç haftadır her an abim aklımda sürekli ağlıyorum toplum içinde insanların yanında bile birden ağlamaya başlıyorum 10 sene geçti ama sanki dün kaybetmişim gibi ilk kez bu kadar üzülüp acı çekiyorum sebebini anlayamıyorum yıllar sonra neden ilk günlerde bile yaşamadığım kadar çok acı çekmeye başladım aklımdan abim hiç çıkmıyor

Abim vefat edeli 10 sene oldu ama ilk kez böyle acı çekiyorum?
Cevapla