Vefat eden sevgilimin üzerinden uzun zaman geçti ancak hala acısını hissediyorum?

çok sevdiğim, deli gibi aşık olduğum adamı uzun zaman önce kaybettim. tüm bu süreçte hala acısını hissediyorum. annesiyle görüşüyorum. annesi bana hayatımı kurmamı söylüyor. ona dair her şey eski telefonumdaydı o da bozuldu her şey gitti. sadece bir Instagram hesabı kaldı onu da takipten çıkaramıyorum elim gitmiyor. ben de önüme bakmak istiyorum ama tekrar aşık olabileceğimi zannetmiyorum sadece tekrar birini sevebilir miyim? yeni birisi geldiğinde bu duruma ve instada hala takip etmeme bir şey der mi? kim gelirse gelsin gelen kişiyi vefat eden sevgilimle kıyaslar mıyım? bu durumu kafamda silebilir miyim? bir ilişkiye başlarsam hem eski sevgilime hem de yeni sevgilime ihanet etmiş olur muyum?

Vefat eden sevgilimin üzerinden uzun zaman geçti ancak hala acısını hissediyorum?
Cevapla