Kaybettiğin birisini çok özlemek zamanla azalır mı?

Kaybettiğim birisini çok özlüyorum. Bazen dışarıda arkadaşlarla oturup gülüşürler aklıma geliyor, bir anda böyle hüzün çöküyor. Bir daha onu göremeyecek olmam, sadece fotoğraflarda kalmış olması o kadar üzüyor ki. Zaman diyorlar, zaman gerçekten azaltıyor mu

Kaybettiğin birisini çok özlemek zamanla azalır mı?
Cevapla