Cevaplarmisiniz dertleşmek istiyorum artık içime atmaktan yoruldum kimler hak verir bana?

Benim kayınvalidem kayınbabam ve görümcelerim kayınlarım ise dertten üzüntüden stresten başka bir şey olmadı ne namusuzluğum kaldı ne hırsızlığım kaldı daha neler neler yaptılar dediler yaşattılar ben gurbete gelin geldim annemlerin yanına gitmişim gelmişim hemen hamile kalmışım öyle dedi kayınvalidem hamileyken sürekli üzdüler ağlattılar ölü doğum yaptım üzüntüden stresten dolayı tansiyonum yükseliyordu kızımı kaybettim kucağıma almamadan o gün doğum yaptığımda geldi tarhana derdine düştü neymiş ben gitmemişim yardıma düşük riskim olduğu için 4 ay yatmak zorunda kaldım burnumdan geldi ne hamileliğimi yaşadım ne tadını alabildim hep kavga ediyoruz eşimle hamileyken de böyleydi 2 senelik evliyim bir rahatımız huzurumuz mutluluğumuz olamadı kocamın ailesi yüzünden 2 kayınlarım var benden küçükler biri 9 yaş küçük biri 6 yaş küçük benimle mal aptal canım diye konuşuyorlar 2 görümcem var onlarda aynı şekildeler hamile kaldım sevinmediler bile Esma böyle yapınca sevinesimiz gelmiyor dedi büyük görümcem kocamın dayısının oğluyla birlikte bile yakıştırma yapıldı görümcem yaptı kayınvalidem ise kızıma ölsün dedi ben hastanede doğum yaptım o gün orada dedi gülerek ölsün dedi ben kızımı 2 kere suni sancıyla normal ölü doğum yaptım kucağıma alamadan toprağa verdim kalkmış hastanede ölsün diyordu yok tarhana derdine düşmüş ya beni sevmiyor olabilir ama torununu kaybetmişsin sen ya nasıl ağzına alıyor bu lafı diyebiliyor bir anne nasıl diyebilir oğlunun da mı hatrı yok o gün oğlum senden daha üzgün kahroldu diyor benim acımı hafife alıyor nereden bilsin acımı bağıra bağıra ağlaya ağlaya doğurdum canımdan can gitti o gün rabbim biliyor ben hiç rahat mutlu huzurlu hamilelik geçirmedim kocam ve ailesi yüzünden bana demedikleri kalmadı annesi babası erkek kardeşleri ablaları yemediğim hakaret kalmadı ne namusuzluğum kaldı ne hırsızlığım kaldı ne hastalığım ne kilom ne deliliğim kaldı daha neler neler yaptılar bir de ben gurbete gelin geldim annemlerin yanına gittim neymiş efendim gitmişim gelmişim hemen hamile kalmışım sonrasında hamile olduğumu öğrendiler sevinmediler bir de 5 aylıkken kaybettim kızımı üzüntüden sinir stresten tansiyonum yükseliyordu hamileyken onların yüzünden kavga ediyorduk hâlâ da öyle onların yüzünden bir rahatımız huzurumuz mutluluğumuz yok bir de bir de kızımızı kaybettik ölü doğum yaptım üzüntüden stresten dolayı bir de kızıma ölsün dedi kayınvalidem gülerek sinirim bozuldu nefret ediyorum hepsinden erkek kardeşleri benden küçükler biri 9 yaş küçük biri 6 yaş küçük bana mal canım aptal diye konuşuyorlar bir de habersiz çıkıp gelirler habersiz çıkıp gelmeyin deyince ben kötü hatalı oluyorum sanane sen kimsin abimin evi seni alakadar etmez seni ilgilendirmez diyorlar daha neler neler duydum 😏😔🥺hangi anne baba evladının çocuğuna sevinmez ki hangi anne evladının çocuğuna ölsün diyebilir ki 🥺😔😏 gözlerimin içine bakarak gülerek ölsün dedi kayınvalidem 😏🥺🥺😔 evladıma kocam gayet iyi onlara karşı konuşmuyorum küsüm uzağım sana yaptıkları için diyor ama hiç de öyle değil ikili oynuyor bana geliyor haklısın derdi önceden ama şimdi beni haklı görmüyor hep susuyor konuyu kapatıyor geçiştiriyor normalde önceden onları kötüleri çakallar bizi ayırmaya çalışıyorlar diyordu kocam ama Eylül'den itibaren Cook şey değişti ben gurbete gelin geldim annemlerin yanına gittik

Güncellemeler
3 ay
arabayı almaya geldiler arabada bişey unuttular diye geldiler hep bahaneleri hazırdı bunu kocama diyom ama anlamıyor beni evlendigim de evlerimiz kaynanamla 2.3 km uzakliktaydilar inadına gicikligina yuruyerek 10 15 dklik yakınıma geldiler habersiz çıkıp gelirler habersiz çıkıp gelmeyin haberli gelin diyorum anlatamıyorum özel günlerimizin tatillerimizin içine ediyorlar yapmayın dedigimde sanane sen kimsin abimin , oğlumun evi kardeşimin evi seni alakadar etmez seni ilgi
Cevaplarmisiniz dertleşmek istiyorum artık içime atmaktan yoruldum kimler hak verir bana?
Cevapla