İlk buluşmada kadınlar gerçekten 3-4 bin lira harcayıp erkeğin hesabı ödemesini mi bekliyor?

İlk buluşmada hesabı erkeğin ödemesi gerektiğini savunan kadın:

“İlk buluşmada hesap ortak ödenmez. 200 liralık bir kahveyi ısmarlayamıyorsanız hiç kimseyle buluşmayın.

Bir kadın zaten buluşmaya 3-4 bin liralık bir harcamayla geliyor. Böyle biriyseniz evde oturun daha iyi.”

İlk buluşmada kadınlar gerçekten 3-4 bin lira harcayıp erkeğin hesabı ödemesini mi bekliyor?
İlk buluşmada kadınlar gerçekten 3-4 bin lira harcayıp erkeğin hesabı ödemesini mi bekliyor?
Cevapla