Dedemi kaybettik ve babam eskisi gibi değil çok daha sinirli ve tahammülsüz sanki bizden nefret ediyormuş gibi duruyor
3 ay
Dedemi kaybettik ve babam eskisi gibi değil çok daha sinirli ve tahammülsüz sanki bizden nefret ediyormuş gibi duruyor
Cevap
5Cevap
Zamanla düzelir ilk başta öfkesini kusar biraz zaman sonra acıyla yaşamayı kabulenince eski haline gelir...
İnşallah valla babamı da çok iyi anlıyorum yası var üzülüyorum ona
Amin Allah razı olsun evet dedem 76 yaşında vefat etti ama hepimiz eksildik sanki adam baya baya hayatını da yaşadı ama işte biz insanoğlu böyleyiz
Erkekler babasını kaybedince, annesini kaybedince, çocuk sahibi olunca, sevince aldatılınca kalıcı olarak değişir. Başka kişiye dönüşürler
Babam daha da tahammülsüz oldu ama anlıyorum yası var kimse üstüne gitmiyor ama bazen çok kızıyor bize ne. bilim her hareketimiz batıyor
Yas değil. Baba dediğin aynı zamanda güvencedir, akıl hocasıdır, zor zamanda yanında olacak kişidir. Ölümü karakterinde güven duygusunu kalıcı olarak zedeler.
Normal ya bu bir şey diyemem ama bana aşırı yükleniyorlar ve ben bazen dayanamiyorum buna artık cidden çok yoruldum her gün ağlamak istiyorum
Seninde kendi aileni kurma zamanın gelmiş demektir.
Gelmedi işte olsaydı olurdu zamanında olmadı attık nişanı
Zamanla bir ilgisi yok.
Ne demek istiyorsun yani
Evlenecek birini ara bul.
Deli değilim başıma bela edeyim birini evlilik kolay bir şey değil
ya da şöyle diyebilirsin. Sorumluluk almak istemiyorum.
Konu o değil ne değişik insanlarsiniz kendime denk. birini bulmam kolay olmaz gönlüm de gözüm de sevmeli biraz olgun bie kafada olsaydıniz beni anlardiniz hayırlı günler
Bunun olgunlukla değil egonla alakası var yaşın ilerledikçe anlarsın
Bak şimdi ben öfke kontrolü olmayan ana kuzusu bir erkek kolay bir şekilde bulabilir miyim hayır ondan dolayı istemiyorum ama yoksa bende isterim ama nasip değil yinede yaşınız büyük olsa da olgun değilsiniz belli sağlıklı düşünemiyorsunuz
Büyük ihtimal babasıyla yaşadığı bir şey pişmanlığı vardır onun acısını çıkarıyordur sizden
Evet dedem babama sevgi vermedi bende bundan dolayı bazen dedeme karşı kin güttüm bize de sevgi vermedi zaten pek
:D freud
Kesinlikle antideprasana başlamalı ya da biri sürekli içilirmeli :D
Sizinle bir sıkıntısı yok bırakın adam acısını yaşasın üstüne alınma her şeyi
Bıraktık zaten de babam çok sinirli bir şey diyemiyoruz hadi babamı anladım annem neden daha sinirli
Haklı cevap helal sana be
Capolat seni pek sevmiyorum ya
Neden sevmiyorsun sana ne yapmışım ki
Engelle o zaman küçük hanımefendi
38 yaşındayım ben ne küçüğü
Adamı rahat bırakın
Adamı zaten darlamiyoruz neyse
Psikiyatri
tatil yapsin
Onunla konuş bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Babanın bu kadar içine kapanması çok doğal bir yas tepkisi 😔 Kaybettiği kişi onun dünyasında çok derin bir yer bırakmış olabilir ve bu acıyı yönetmekte zorlanıyordur. Senin yanında olduğunu hissetmesi ona iyi gelir. Yumuşak davranıp sakin zamanlarında kısa sohbetler açmayı dene 💛 Onu zorlamadan destek verdiğinde yavaşça toparlandığını görebilirsin 🌿