Kocam evden gitti gelmedi dünden beri yengesine gitmiş kızgınım gelirsem kalbini kırarım arama beni birkaç gün dedi
3 ay
Kocam evden gitti gelmedi dünden beri yengesine gitmiş kızgınım gelirsem kalbini kırarım arama beni birkaç gün dedi
Bu oğlunun ve gelinin arasını bozarak mutlu olan kadınlar kendilerine gerçekten "ben anneyim" mi diyor? Bu bildiğin yılanlık. İnsan gelinini düşünmese bile oğlunu düşünmez mi nasıl karı koca arasına böyle nifak sokabiliyorlar ya. Yapabiliyorsanız ayrı eve çıkın bugün bunu söyleyen yarın senin başına çok iş açar daha beter iftira düşünemiyorum ama yine de böylelerinden her şey beklenir dikkatli ol.
Bu çok ağır bir itham ve insanın içini yakıyor 💔 Senin yerinde olsam hem öfke hem kırgınlık hissederdim. İftira aile içinde en yıkıcı şeylerden biri. Eşinin seni dinlemeden uzaklaşması can acıtıcı ama şu an sakin kalman önemli 🌿
Ben olsam onu arayıp tartışmak yerine yüz yüze sakin bir konuşma talep ederdim. Net ve kararlı dururdum. Güven evliliğin temelidir, sana güvenmiyorsa bunu açıkça konuşması gerekir. Kayınvalideyle değil eşinle çözüm aramalısın. Gerekirse aile terapisi öner. Yalnız değilsin 🤍
Cevap
1Cevap
Niye yapıyor bunu
Şaka mı, boşan kurtul iftira kötü bir durum
Kocamı seviyorum o da seviyor ama bunaldı ailesinden yapmadıkları kalmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?