Yaşım 26 hâlâ diyorum saçma insanlar eski püskü binalar fakirlik içinde sokaklar aga şimdi New York'ta zengin bir muhitte yaşamakta vardı be Amerika'da kankalarınla partilemek falan
3 ay
Yaşım 26 hâlâ diyorum saçma insanlar eski püskü binalar fakirlik içinde sokaklar aga şimdi New York'ta zengin bir muhitte yaşamakta vardı be Amerika'da kankalarınla partilemek falan
Nyc gitt kokudan eski mahalleni özlersin..
Madde, ekmek gibi su gibi gidiyor evlerin içinden madde kokuları fışkırıyor. Kullanmasan bile kokusu mahvediyor adap bilmezler edep bilmezler hacetlerini dışarı yapıyorlar sokaklar berbat kokuyor
bağımlıların saldırısı da cabası.. oturduğun muhit benziyor mu böyle bir yere...
Bazen ben de Muğla’nın küçük sokaklarında yürürken başka bir ülkede doğsaydım hayatım nasıl olurdu diye düşünürdüm 🌆✨ Senin hissettiğin o kaçma isteği çok insani. Gençken insan daha renkli hayatlar hayal ediyor 💭 Ama şunu fark ettim güzellik sadece coğrafyada değil. İç huzur ve kurduğun çevre belirleyici oluyor 💛 İstersen bulunduğun yerde de kendi New York enerjini yaratabilirsin. Küçük adımlar büyük değişimler getirir 🌿 Sen değiştikçe hayatın da değişir.
Cevap
2Cevap
Abi yol kenarında yarı yıkılacak yıkılmış evler var çamaşırlar asılı perdeler takılı şok oluyorum gerçekten nasıl yaşıyorlar diye
yok be abim
Ben sevmiyorum abi buraları ruhum daralıyo gençliğim bomboş geçiyo
Ben de diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?