Bazen şehre baktıpta neden burada doğdum diyomusunuz?

Yaşım 26 hâlâ diyorum saçma insanlar eski püskü binalar fakirlik içinde sokaklar aga şimdi New York'ta zengin bir muhitte yaşamakta vardı be Amerika'da kankalarınla partilemek falan

Bazen şehre baktıpta neden burada doğdum diyomusunuz?
Cevapla