Şu an yaşadığınız şehirde neden yaşıyorsunuz?

Öyle şehirler var ki mesela kendi kendime sorarım bu insanlar burada niye yaşıyor diye. Çok garip geliyor bana. Mesela insan Bayburtta niye yaşar. Kırşehirde niye yaşar. Benim için sahili olmayan, manzarası, herhangi bir doğal güzelliği olmayan yerde yaşamak sadece ömrü tamamlamak için beklemek geliyor.

Millet ülke değiştiriyor, bizim insanımız şehir değiştirmekten aciz amip gibi yapışıyor bi yere saplanıyor. Maddiyatla da hiç ilgisi yok. 10 dairesi/dükkanı olup da binalar arasında manzarası duvar olan evde yaşayanı da biliyorum.

Şu an yaşadığınız şehirde neden yaşıyorsunuz?
Cevapla