8 Mart Dünya Kadınlar Günü neden sadece bir kutlama değil de acı bir hatırlayış olarak görülmeli?

8 Mart  Dünya Kadınlar Günü neden sadece bir kutlama değil de acı bir hatırlayış olarak görülmeli?

8 Mart bir kutlayış değil, bir hatırlayıştır. 1857'de fabrikaya kilitlenen ve çıkan yangında hayatını kaybeden 120'den fazla kadın işçiyi unutmayalım.

8 Mart Dünya Kadınlar Günü neden sadece bir kutlama değil de acı bir hatırlayış olarak görülmeli?
Cevapla