8 Mart Dünya Kadınlar Günü neden sadece 1 gün, neden Dünya Kadınlar Haftası değil?

Öncelikle tüm kadınların günü kutlu olsun ama 1 gün olması bence saçma 1 hafta olabilir. Dünya Kadınlar Haftası daha iyi bence. Bir de Ulu Önder Atatürk'ün dediği gibi "Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye lâyıksın"
8 Mart Dünya Kadınlar Günü neden sadece 1 gün, neden Dünya Kadınlar Haftası değil?
Cevapla