3 ay

8 Mart Kadınlar Günü gerçekten kutlanacak bir gün mü, yoksa her gün kadınlar günü olmalı mı?

Bana göre her gün kadınlar günü çünkü kimisi anne, kimisi abla, teyze, kardeş, kız çocuğu... Bu dünyada bütün zorluklar kadınlarda. Aciz erkekler tarafından gençliği biten dolu kadın var keşke zulüm olmamış olsa ölüm olmamış olsa ama cahil insan dolu. Fevri dönen saplantılı erkek dolu, hasta erkek dolu. Bu gün 8 Mart kadınlar gününüz kutlu olsun benim için her gün kadınlar günü özelsiniz ama keşke herkes kadınının değerini bilse..!

8 Mart Kadınlar Günü gerçekten kutlanacak bir gün mü, yoksa her gün kadınlar günü olmalı mı?
Cevapla