Kimse Dünya 8 Mart Kadınlar Günümü kutlamadı niye?

Çünkü ben kadın değilim. O zaman dünya erkekler günümü kutlayın. Aaaa dünya erkekler günü yok. Sebep? Erkeklere dünyanın yükünü çektiği şu adına dünya denen bok çukurunda bir gün bile verilmedi mi? Vahşi kapitalizmin son noktası. Kapitalizm direniyor...
Kimse Dünya 8 Mart Kadınlar Günümü kutlamadı niye?
Cevapla