8 Mart dünya kadınlar gününü gerçekten neden kutluyoruz, neyi değiştirebiliyoruz?

Kadınlar gününüzü kutluyorum. Ama peki bu günü neden kutluyoruz? Bu yolda nasıl ilerliyoruz? Hâlâ kadın c*nayetleri, t*c*z, t*cav*z, şiddet, zorla evlendirilme, değersizleştirilme, zorbalama, susturulma olayları bitmiyor.

Boşuna peygamber ölümüne yakın 3 defa demedi "kadınlar size emanet".

Gerçek kadın değerini bilenlerin kadınlar günü kutlu olsun.

8 Mart dünya kadınlar gününü gerçekten neden kutluyoruz, neyi değiştirebiliyoruz?
Cevapla