Görümcem 6 aylık bebeğime sakat kalacak dedi, eşimin ailesiyle tüm köprüleri atmalı mıyım?

6 aylık olduğu için sakat dedi ayakları basmıyor diye daha önceden de emziremedim diye bilerek emzirmedi dedi ama 4 ay boyunca anne sütünü sağıp verdim üstümde denediler emsin diye emmeyince kendi de denediler dün böyle bişey deyince eşim de sinirlendi topla eşyalarını gidelim diye lohusalıkta yaptıkları şeyler söyledikleri aklıma geldi eski defterleri açtım bana böyle yaptınız diye beni bi türlü aileye kabullenemediler bugün de kızı 8 Mart diye herkesle fotoğraf atmış öteki yengelerini de atmış eli öpülesi kadınlar diye de açıklama yazmış sülalece bebeğe bakamam diye korktular eşime bana hep böyle yapın şöyle yapın diye dün de iftar yemeği zehir oldu çıktık geldik bugün görümcenin kızının da görümcemin de numarasını sildim bundan sonra yeğenlerini göstermicem bana değer vermeyen saygı duymayan insanların içine girmek istemiyorum hepsi iki yüzlü

Görümcem 6 aylık bebeğime sakat kalacak dedi, eşimin ailesiyle tüm köprüleri atmalı mıyım?
Cevapla