Annem yanımıza gelsin diye bebek düşünmem çok mu kötü?

Annemle farklı illerdeyiz, hasta ve yaşı da var baya. Bize geldiğinde toparlanıyor ama yaşlı inadı herhalde gelmek istemiyor. Bizde kalmaktan belki rahat değildir diye düşünüp buradan ev tutmak istiyorum onu da istemiyor. İçim hiç rahat değil. Çocuğu 1-1.5 sene sonra düşünüyorduk şu an 6 aylık evliyiz, bebek olursa gelir misin dedim gelirim dedi. Yani hiç çocuk istemiyor değiliz ama erkendi bizim için. Yine de annem gelsin diye çocuk yapmak çok mu anormal olur?
Annem yanımıza gelsin diye bebek düşünmem çok mu kötü?
Cevapla