Ailesinin karşısına gayrimeşru bebeğimle çıkmalı mıyım?

Bir hata yaptım. Aşık olduğum kişiydi uzun bi süre hayatımdaydı. Hamile kaldım aldır dedi kıyamadım. Pişman değilim iyi ki de doğurmuşum. Yaptığım hatanın arkasında durdum çocuğuma sahip çıktım benim ailemin de haberi yok. Onun doğurduğumdan beri haberi yok zaten. Ailesi orta yaşlı daha önce hiç görüşmedim ama adres bilgileri falan duruyor. Abisiyle ablasıyla konuşmaktansa direk anne babasına söylemek istiyorum. Ama telefonda konuşmak ne kadar doğru olur bilmiyorum. İstanbul'dan Van'a bilet alıp yüzyüze konuşmak istiyorum bu sizin torununuz diye. Kendimi anlatmak istiyorum. Ama nasıl karşılarlar bilmiyorum. O benim hayatımı mahvetti ben onu sildim attım ama bir oğlumuz var ve kimsenin haberi yok. Ailesi bilsin istiyorum. Benimle ciddi bir ilişki yapmadı ya. Oğlum sebep olsun bir ciddi ilişki kuramasın kimseyle istiyorum. Rezil etmek istiyorum onu. Oğlum 4 aylık. Gitmeli miyim?
Ailesinin karşısına gayrimeşru bebeğimle çıkmalı mıyım?
Cevapla