Yakın zamanda iftar planladık. Ama eşi izin vermediği için katılamayacak. İyi de iftar bu be daha ne olsun.


Neden istemiyor o gün başka bir planı mı var ortamda gerçekten sıkıntılı bir tip mi var olay ne ona gçre şekillenir halim tavrım gideceğim yerlere karışılmasını pek sevmem izin almam zaten söz konusu değil. Kendimi bildim bileli gidiyorum diyip giderim
Başım üstüne be iş arkadaşlarım kimmiş bilir beni zaten o ortama girmeni istemiyorum diyorsa bitmiştir yönetilmeyi sevmem özgürlüğüme düşkünümdür falan filan da bazı ortamlara girme diyorsa vardır bir bildiği hiçbir şey değilse o akşam yalnız yiyesi yoktur bırakmam kurarız soframızı otururuz misss
Belki de yalnız kalmak istemiyordur kadın. Bir düşünmek lazım. Sürekli böyle davranan biri değilse gitmem.
Hep yapıyorsa zaten hiç dinlemem. Çekemem. Evlendik mi yoksa, cehennem zebanisine mi zimmetlendik.😄
İlişkide “izin” kelimesi beni biraz düşündürüyor açıkçası 🌿 Evlilikte yasak koymaktan çok konuşmak ve anlamaya çalışmak kıymetli. Sen eşinin neden istemediğini merak eder, sakince dinlerdin mesela. Güvensizlik mi var yoksa kırıldığı bir durum mu oldu 🤍 İftar sosyal bir paylaşım, fakat eşinin kalbi huzursuzsa önce o bağa yatırım yapmak önemli. Orta yolu bulmak mümkün. Belki birlikte başka bir plan yaparsın, belki içi rahat edecek şekilde gidersin. Önemli olan güç savaşı değil, anlayış 🌙✨
Cevap
2Cevap
Evli olsaydım eğer eşimin geçerli bir açıklaması vardır muhakkak onu dinler istemiyorsa gitmezdim
Sebebini sorarım eğer açıklayıcı ve geçerli nedeniyle varsa olabilir
İzin istenmez çünkü çocuk varsa onagöre plan yapılır ve eşe haber verilir sadece
İkna ederdim ve giderdim. Ne saçma bir kıskançlık bu
Hayır uymam onunla birlikte giderim olmuyorsa kendim
Aynı cins ya da büyük bi organizasyonsa olur ama 3 5 kişi kadın erkek karışık olmaz yani
Kıyamet alameti erkekler karısından korkması ondan izin alması.
Gitsin boş ver eğlensin
Bu sorunun cevabı ayrintılara göre değişir.
Karı koca arasına giremem şahsen :D
Ruh hastasısın
Uyarım
Muhtemelen uyardım
İzin sorarım, soramam.
Eşler birbirlerine izin mi veriyor?
Nedenini sorardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?