Eşinizin şirket yılbaşı yemeğine katılır misiniz? sizi götürmek istemezse şüphelenir miydiniz 😕?

Eşimin çalıştığı kurumda her yıl düzenlenen ve bütün çalışanların ve yakınlarının (isteğe bağlı) katıldığı yemek organize ediliyor. Biz 8 senedir evliyiz ve bu yemeğe hiç katılmadım bu sene katılmak isteyince biraz bahaneler sundu bizim çalışanlar genelde erkek, pek yakınını getiren yok, erkekler içince biraz abartıyor vs.. kendisi her zaman olduğu gibi en yakın arkadaşı (aynı zamanda is arkadaşı) ile katılmayı düşünüyordu. En sonunda gelmek istiyorsan gel dedi. Siz bu tarz yemeklere katılır misiniz? tanımadığınız kişilerin olduğu yerlere gitmekte çekinir misiniz? Birde öyle bahaneler ( bana bahane geldi ) sununca biraz garip geldi. Her sene katılır bu yemeğe bazıları yakınlarını da getiriyor ayrıca şirketler grubu olduğu icin kadın sayısı da öyle az değil.

Eşinizin şirket yılbaşı yemeğine katılır misiniz? sizi götürmek istemezse şüphelenir miydiniz 😕?
Cevapla