İşyerinde müşteriniz sizden çok etkilendiğini söyleyip yemeğe çıkmayı teklif etse çıkarmıydınız itibarınızı düşünerek redmi ederdiniz? 


Selam gadası 🙃
İş yemeği dışında yemeğe çıkma durumum olmazdı. Aşk meşk işlerinde katı kurallar koymak her zaman daha iyi olur. Etik bir davranış olacağını düşünmüyorum. Sonuçta iş başka aşk başkadır.
Cevap
8Cevap
Çıkardım tabi ki
Şimdi güzel ve zenginse neden olmasın. Zaten bekarım hiç sorun olmaz.
Beleş yemek varsa
Yozgat'a bile giderim
O derece 😝
Çok geldi bu durum başıma.. Tabiki çıkmadım. Her teklif edenle de yemeğe mi çıkalım😂
Cikilir neden çikilmasin ki
Kabul ederdim eğer bana uygun ise
Evet ama agirdan alirim
Kararsız kaldım Leydi.
Red ederim
Çıkarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar